تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهم‌سازی شرایط کنترل حریق در استان مرکزی باید در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی مقدسی عصرامروز در مراسم بازدید از آتشنشانان شهر اراک به منظور همدردی با وقوع حادثه تخریب ساختمان پلاسکو اظهار داشت: حضور ما در این مکان به دلیل همدردی و تشکر از آتشنشانان شهید ایثارگر حادثه آتشسوزی پلاسکو و جان‌برکفان سراسر کشور است.

وی افزود: در حین بازدید چند مورد مهم را گوشزد کرده‌ام که اتفاقات گذشته همانند سانحه پلاسکو عنایت ویژه دولت، شهرداری‌ها و مجموعه‌های شورای شهر را می‌طلبد و دولت موظف به تجهیز آتشنشانی‌ها به آخرین سیستم امنیتی کنترل حریق شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به بلندمرتبه‌سازی در اکثر کلانشهرها و مراکز استان‌ها تجهیزات فعلی آنگونه که باید پاسخگو نیست و باید این واقعه را تلنگری بدانیم تا تجهیزات لازم اعم از هلی‌کوپترهای مهار حریق و غیره را تهیه کنیم.

مقدسی ادامه داد: تجهیز ماشین‌های آتش‌نشانی، نردبان‌های بلندمرتبه و فراهم‌سازی شرایط کنترل حریق باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به استقرار کارخانجات بسیار و بزرگی اعم از پالایشگاه و پتروشیمی که در مجاورت کلانشهر اراک مستقر و از حساسیت ویژه‌ای برخوردارند باید عنایت ویژه‌ای به تجهیز سیستم کنترل حریق این منطقه داشته باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و شهرداران تقاضا داریم که به تجهیز آتش‌نشانی‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مقدسی بیان کرد: خوشبختانه قبل از این اتفاق و در یکشنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی و برنامه پنجم موضوع سخت و زیان‌آور بودن شغل آتش‌نشانی به تصویب‌ برنامه ششم رسید که امیدواریم دولت بتواند از سال 96 و آغاز برنامه ششم این مصوبه را به مرحله اجرا برساند.

وی افزود: همه هم‌وطنان ما از وقوع این حادثه دلخراش متاثر شده‌اند و با خانواده مجروحان و جانباختگان اعلام همدردی می‌کنند، متاسفانه یکی از جانباختگان این حادثه از همشهریان اراکی بوده است که به خانواده این شهید والامقام تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهم‌سازی شرایط کنترل حریق در استان مرکزی باید در دستور کار قرار بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..