تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار ایلام به عنوان استاندار برتر در زمینه پیگیری امور جوانان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید به عنوان بهترین استاندار کشور در زمینه پیگیری امورات جوانان انتخاب شد.

از محمدرضا مروارید در مراسم افتتاح کنگره ملی مدیریت امور جوانان که امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان؛ شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ برخی از استانداران، مدیران، مسئولان و جوانان منتخب سمن های سراسر کشور در هتل المپیک آغاز بکار کرد، تقدیر و تجلیل شد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت و نظام برای مردم است

مدیر کل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای اراه خدمات دولت و نظام برای مردم است.

حیدر فاضلی در نشست ستاد اطلاع رسانی استان که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام برگزار شد، بر تبیین و بیان خدمات دولت و نظام در ایام دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: برگزاری جشن ها در این ایام باید صبغه و ریشه مردمی داشته باشد.

وی این ایام را فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت و نظام دانست و افزود: اگر مسئولان خدمات را به شکل واقعی و صادقانه بیان کنند مردم بیشتر به آینده امیدوار و از انجام فعالیت های صورت گرفته آگاه می شوند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر مدیران دستگاههای اجرایی در استان، خواستار اعلام طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام برای برنامه ریزی ها به دبیرخانه این ستاد شد.

حیدر فاضلی با بیان اینکه کلیه تدابیر لازم بر ای هرچه باشکوهتر برگزار شدن دهه مبارک فجر در استان اندیشیده شده ودر ادامه از کلیه خبرنگاران، خبرگزاریها، سایتهای خبری، مطبوعات و صدا وسیما جهت انعکاس اخبار و رویدادها جهت همراهی با دولت در ارائه خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت بعمل می اید.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی با بیان اینکه پیگیری های جناب اقای مروارید استاندار ایلام در مرکز و نیز نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان ایلام در سالیان گذشته باعث شده که استان به کارگاهی بزرگ جهت توسعه و آبادنی تبدیل شود که این مهم شور و نشاط اجتماعی وافری را در بین مردم ایجاد نموده که رضایتمندی عمومی را بدنبال داشته است، لذا ضروری است تا ما در این ایام بتوانیم به بهترین نحو ممکن خدمات نظام و دولت را در فضای عمومی جامعه انعکاس دهیم.

دهه‌ی فجر فرصتی برای نمایش وفاق ملی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : دهه‌ی فجر فرصتی برای نمایش وفاق ملی است.

حسین کلانتری در نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: دهه‌ی فجر تداعی‌گر شادی، امید، پیروزی، افتخار، اقتدار و عزت مردم ماست و بنابراین باید به گونه ای عمل کنیم که نام دهه‌ی فجر همواره توأم با این مفاهیم و صفات باشد و نباید فراموش کنیم که انقلاب و جنگ و همه‌ی موفقیت‌ها با وحدت و همدلی به سرانجام رسید.

وی افزود: بازگو کردن دستاوردهای دولت در دهه ی فجر بازگو کردن خدمات نظام است/ شاهد موفقیت های تاریخی در استان ایلام هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: بازگو کردن خدمات و دستاوردهای دولت و دستگاه‌ها به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی مایه امیدواری دوستان نظام و انقلاب و ناامیدی دشمنان است.
رویدادهای مهمی ازجمله دهه فجر و دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش روی ما است و بنابراین ما وظیفه‌داریم در راستای تأکید همیشگی مقام معظم رهبری زمینه مشارکت حداکثری مردم را بیش از همه‌ی دوره‌ها فراهم کنیم چون انقلاب، دهه فجر و انتخابات متعلق به مردم است و ما صرفاً امانت‌دار هستیم.

کلانتری با اشاره به ضرورت شادی‌آفرین و امیدبخش بودن برنامه‌های دهه‌ی فجر در همه‌ی مدارس، بخش‌ها، روستاها و شهرها، گفت: بازگو کردن خدمات و دستاوردهای دولت و دستگاه‌ها به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی به صورتی جذاب و هنرمندانه از طریق رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیما برای مردم بیان بشود زیرا بیان این خدمات در دهه‌ی فجر مایه امیدواری دوستان نظام و انقلاب و ناامیدی دشمنان است.

وی بابیان اینکه دولت در شرایط خاصی با وجود تحریم ها، تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی منفی کشور را تحویل گرفت تأکید کرد: مردم با امیدواری به دولت رأی دادند و مقام معظم رهبری نیز از دولت حمایت کرده و دولت نیز با تکیه بر اصول عزت، حکمت و مصلحت و بهره گیری از رهنمودها و نقدهای دلسوزانه توانست بر بخش عمده ای از مشکلات فائق آید و به خوبی توانست تحریم ها را از مسیر کشور بردارد.

کلانتری ادامه داد: این دولت به‌رغم کاهش درآمدهای نفتی به به یک‌ششم دولت قبل نه تنها از اعتبارات عمرانی کم نکرد حتی بخشی از درآمدها را به صندوق ذخیره ارزی واریز نمود و سطح تولید نفت را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داد و رشد اقتصادی را به عدد 5 رساند و پس از اجرایی شدن برجام 11 میلیارد دلار سرمایه خارجی به کشور وارد شده و بسیاری کارهای بزرگ دیگر نیز یا انجام شده یا در دست اجراست و البته ناگفته نماند رسیدن به این موفقیت ها تنها در سایه حمایت مقام معظم رهبری و مشارکت ملت امکان‌پذیر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: در استان نیز با عنایت به نگاه ویژه رئیس‌جمهور و هیئت دولت و تلاش‌های استاندار و حمایت های نمایندگان محترم اتفاقات خوبی صورت پذیرفته و انشاء الله شاهد تحولات بسیار مهم و مثبتی در استان خواهیم بود و ضرورت دارد که این خدمات برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی اظهار کرد: کلنگ زنی نیروگاه بزرگ مهران با حضور جناب آقای دکتر ظریف باهدف صادرات برق سوای اینکه نشان‌دهنده به ثمر رسیدن تلاش‌ها و اقدامات وزارت خارجه و مجموعه دولت در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و گذر از تحریم‌ها است برای استان ایلام یک رویداد مهم تلقی می‌شود.

کلانتری بابیان اینکه از مجموع 360 هزار هکتار اراضی استان حدود 70 هزار هکتار به صورتی آبی مورد بهره‌برداری قرارگرفته است خاطرنشان کرد: با اجرای دو پروژه بزرگ سامانه گرمسیری و طرح مشترک تجهیز و آبی کردن 550 هزار هکتار اراضی ایلام و خوزستان در محور دهلران دشت عباس با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و همچنین بهره‌برداری از چندین طرح کوچک آبی دیگر قریب به 100 هزار هکتار زمین دیم به آبی تبدیل می‌شود یعنی درواقع 1.3 برابر افزایش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه در هر هکتار زمین آبی امکان اشتغال دو نفر فراهم می‌شود با قاطعیت می‌توان گفت که شاهد رخ دادن یک اتفاق و موفقیت تاریخی در استان هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تأکید کرد: به‌عنوان نمونه‌ای از طرح‌های حوزه نفت و گاز می‌توان به طرح ngl1300 دهلران بااعتبار یک میلیارد دلار یعنی 4 هزار میلیارد تومان اشاره کرد درواقع باید امیدوار باشیم که با اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها در سال‌های آینده ‌نگرانی اصلی ما که اشتغال جوانان تحصیل‌کرده جویای کار است مرتفع خواهد شد.

وی گفت: دهه‌ی فجر بهترین فرصتی است که خدمات و موفقیت‌های مهم نظام نه‌تنها برای مردم بلکه به مدد ابزارهای ارتباطی جدید برای دنیا بازگو شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار ایلام به عنوان استاندار برتر در زمینه پیگیری امور جوانان تقدیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..