تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بازیکنان سپاهان در ایستگاه آتش‌نشانی/ مذاکرات با زاگرب ادامه دارد

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: تمام بازیکنان تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و هم‌اکنون زیر نظر عبدالله ویسی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای دیدار با استقلال خوزستان، تصریح کرد: مصدوم نداریم اما شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت انضباطی در این دیدار غایب است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت نقل ‌و انتقالات تیم فوتبال سپاهان گفت: تا به امروز فقط جلال عبدی و مسعود حسن‌زاده به جمع ما اضافه شده‌اند و مذاکرات باشگاه سپاهان و دیناموزاگرب کرواسی برای پیوستن علی کریمی به تیم سابق خود ادامه دارد.

وی درباره حضور کادر فنی و چند تن از بازیکنان سپاهان در یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی برای گرامیداشت یاد بازماندگان حادثه پلاسکو تهران، بیان کرد: عواطف انسان‌ها پس از رخ دادن این حادثه جریحه‌دار شد و چند خانواده داغدار شدند. ما نیز جدایی از این اجتماع نیستیم و تصمیم‌ گرفتیم برای همدردی با خانوداه‌های بازماندگان در این حادثه در یکی ایستگاه‌های آتش‌نشانی حاضر شویم و به وظیفه انسانی خود عمل کنیم.

اخوان درباره شعارهای چند تن از هوادارن سپاهان در نیمه اول دیدار سپاهان و نفت‌تهران علیه کادرفنی این تیم، گفت: درخواست من از هوادارن سپاهان، حمایت همه جانبه از تیم است تا سپاهان نتیجه دلخواه خود را کسب کند. با شعارهای منفی، تمام عوامل تیم تمرکز خود را از دست می‌دهند و هیچ‌گاه به نتیجه‌ای دست پیدا نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال‌خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، دوشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بازیکنان سپاهان در ایستگاه آتش‌نشانی/ مذاکرات با زاگرب ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..