تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط لازم برای اقامه نماز در سواحل مازندران مهیا نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر افزود: در بخش اقامه نماز در برخی از اماکن گردشگری با چالش مهم در رابطه با نماز روبرو هستیم که نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این بخش هستیم.

وی اظهار کرد: با حرکت در مسیر فیروزکوه تا قائم‌شهر، چند نمازخانه می‌بینیم؟ باید این مسائل بررسی شود و حرفی بزنیم که عملیاتی شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با اشاره به اینکه اقامه نماز اول وقت در همه مواقع باید در دستور کار باشد، یادآور شد: همان‌طور که در خانه به امر نماز توجه می‌شود باید در بیرون از منزل و در ادارات هم به این امر مهم توجه شده و اقامه نماز اول وقت در ادارات در دستور کار باشد.

ابراهیمی ادامه داد: جایگاه نماز جایگاه ویژه و رفیعی است که اگر توجه نشود دچار گناه شده است و برای این منظور آشنا سازی و تبیین نماز باید در دستور کار همگان باشد.

وی گفت: نظام اسلامی که به برکت خون شهدا به این جایگاه رسیده است و مدیران ما هم در این فضای اسلامی و با ریختن خون شهدا به این جایگاه رسیده‌اند و بی‌توجهی مدیران به فریضه نماز در ادارات پسندیده نیست.

این مسئول با اشاره به برگزاری 25 اجلاسیه سراسری نماز در کشور، گفت: مقام معظم رهبری به دلیل اهمیت نماز، برای تمامی این اجلاسیه‌ها پیام فرستاده است و بر اهمیت این موضوع تأکید کرده‌اند که باید مرود توجه همه ما قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: سبک زندگی دینی ما این است و ما می‌خواهیم انقلاب را در دنیا صادر کنیم و باید اعتقاد داشته باشیم و پایه این اعتقادات بر نماز است و باید برای آشنا سازی جوانان با نماز، آسان‌سازی، جریان سازی و نیروسازی که از مسائل مهم در امر اقامه نماز است بیش‌ازپیش تلاش شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط لازم برای اقامه نماز در سواحل مازندران مهیا نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..