تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام جمعی از مبلغین بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ،شرایط و نحوه اعزام مبلغین دهه فجر انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ اداره کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شرایط و نحوه اعزام دهه فجر انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
 
بر اساس این گزارش،  هدف از این اعزام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی و تقویت نظام جمهوری اسلامی عنوان شده است.
 
قابل ذکر است؛ این اعزام در دو قالب عمومی (فردی و گروهی) و تخصصی (فردی، گروهی، نخبگانی) انجام می شود که از بخش تخصصی با موضوعات و رویکردهای آسیب های اجتماعی، خانواده و اعتیاد حمایت ویژه خواهد شد.
 
گفتنی است: «داشتن پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رتبه ۵،۴،۳،۲»، «ثبت گروه های تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی» و «ثبت درخواست اعزام در سامانه سمتا و دریافت حکم انفرادی قبل از حکم گروهی» از جمله شرایط این اعزام عنوان شده است.
 
یادآور می شود: زمان درخواست اعزام دهه فجر انقلاب اسلامی از ۵ الی ۱۱ بهمن ماه و زمان اعزام ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه می باشد.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام جمعی از مبلغین بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..