تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع هفته‌ای ۳ نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن‌ماه

ساعت: 17:28 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012794

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع هفته 3 نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، اولین جلسه کارگروه استانی شیر مدارس امروز (شنبه) در دفتر  معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شد.

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه ضمن تبادل نظر در مورد روند توزیع شیر در سالیان گذشته، مقرر گردید با شرکت های متقاضی تولید و توزیع شیر قرارداد امضا شود.

وی افزود: کلیه دانش آموزان از دوره تحصیلی پیش دبستانی تا دوره دوم متوسطه در مدارس دولتی و غیر دولتی و همچنین کودکان بی سرپرست مراکز شبانه روزی بهزیستی جز جامعه هدف محسوب می شوند و توزیع شیر در آنها انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خاطر نشان کرد: از نیمه اول بهمن ماه سال جاری ، هفته ای ۳ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد، در مرحله اول با ابلاغ اعتبار ۳ میلیارد تومان از طرف وزارت آموزش و پرورش، به میزان ۲۵ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

سمیعی تصریح کرد: فرهنگ‌ سازی تغذیه مناسب و سالم در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اهداف توزیع شیر رایگان در مدارس می باشد.

گفتنی است در این جلسه معاون غذا و دارو ، نمایندگان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و سازمان صنعت، معدن، تجارت و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع هفته‌ای ۳ نوبت شیر در مدارس از نیمه اول بهمن‌ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..