تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید با تلاش مضاعف «دهه فجر» را برجسته‌تر از گذشته نشان دهیم

ساعت: 17:28 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012849

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: باید با تلاش مضاعف، «دهه فجر» را برجسته‌تر از گذشته نشان دهیم و مجالسی در شأن این ایام برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه ضیاءآباد برگزار شد، اظهار کرد: تقویت روح اخوت و برادری یکی از رسالت‌های دینی و ایمانی مؤمنان است و ائمه جمعه، ائمه جماعات و حوزه‌های علمیه نقش مهمی را در راستای تحقق این هدف بر عهده دارند. 


وی ادامه داد: تقویت روح اخوت و برادری، هم‌افزایی در بخش‌های مختلف جامعه را به همراه خواهد داشت و ضروری است نگاه جدی‌تری به این عرصه داشته باشیم. 

امام‌جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به ایام‌الله «دهه فجر» هم اشاره و تأکید کرد: باید با تلاش مضاعف، «دهه فجر» را برجسته‌تر از گذشته نشان دهیم و مجالسی در شأن این ایام برگزار کنیم. 

در ابتدای این نشست ائمه جمعه استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید با تلاش مضاعف «دهه فجر» را برجسته‌تر از گذشته نشان دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..