تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغداری «۲۰ هزار قطعه‌ای» همزمان با دهه فجر در بانه افتتاح می‌شود

ساعت: 17:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012866

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه از افتتاح یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در بخش ننور این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادرزاده در گفت‌وگو با آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال از یک واحد مرغداری با ظرفیت 20 هزار قطعه در «روستای انجیله» از توابع "بخش ننور بانه" بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این واحد مرغداری برای 4 نفر بصورت مستقیم  و 7 نفر هم بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود و تعداد مرغداری‌های شهرستان بانه به 77 واحد افزایش خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه با اشاره به اینکه ظرفیت تولید گوشت سفید در این واحدها طی هر دوره یک میلیون و 544 هزار و 500 قطعه بوده، تصریح کرد: «شهرستان بانه» بعد از شهرهای سقز، سنندج و مریوان مقام چهارم تولید گوشت سفید را در استان دارد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این واحد مرغداری گفت: برای بهره‌برداری از این واحد اعتباری بیش از 700 میلیون تومان احداث شده که 400 میلیون تومان آن از طریق اعطای تسهیلات بانکی و بیش از 300 میلیون تومان آن نیز آورده شخصی سرمایه‌گذار است.

قادرزاده افزود: در حال حاضر حدود 80 درصد از مرغداری‌های شهرستان بانه مجهز به سیستم گرمایشی گاز هستند که سالانه سهم بسزایی در مصرف نفت سفید و نفت گاز از این طریق صرفه جویی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغداری «۲۰ هزار قطعه‌ای» همزمان با دهه فجر در بانه افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..