تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از اردوی دانشجویی مختلط در گیلان تا به کار گیری کارگران هندی در یزد/ وقتی نیمی از واحد های تولیدی کردستان تعطیل میشود

ساعت: 17:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012838

آخرین تحولات استانی در 2 بهمن 95/ از استان ها چه خبر؟

انبوه اخبار و مطالب در سایت های خبری و خبرگزاری ها، عاملی است تا گزارش و اخبار های نابی که بعضاً در استان ها مخابره می‌شود دیده نشود.بر همین اساس در نظر داریم، گلچینی از بهترین مطالب استانی را که در طول روز تولید می‌شود را در قالب بسته ای با نام" در استان ها چه میگذرد؟" منتشر نمائیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انبوه اخبار و مطالب در سایت های خبری و خبرگزاری ها، عاملی است تا گزارش و اخبار های نابی که بعضاً در استان ها مخابره می‌شود دیده نشود.بر همین اساس  در نظر داریم، گلچینی از بهترین مطالب استانی را که در طول روز تولید می‌شود را در قالب بسته ای با نام" از استان ها چه خبر؟ " منتشر نمائیم. بدون شک انتخاب این مطالب به معنی نادیده گرفتن مطالب تولیدی و فاخر دیگر استان ها نمی‌باشد.

در ادامه 10 خبر استانی را مشاهده می‌نمائیم:

هندی ها جای کارگران یزدی را می گیرند؟!/یزد رسا

صبح امروز تعدادی از کارگران فولاد زرفام یزد در اعتراض به اخراج خود و استفاده از کارگران هندی در این کارخانه دست به تحصن زدند.

تعطیلی نیمی از واحدهای تولیدی کردستان در دولت یازدهم!/کرد تودی

بیش از نیمی از واحدهای تولیدی در استان کردستان، در حالت نیمه فعال و غیر فعال قرار دارند و بسته تسهیلاتی ارائه شده توسط دولت جهت احیای این واحدها نیز تاکنون نتوانسته است جانی دوباره به آن ببخشد.

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن_نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز در مقابل استانداری زنجان برگزار شد.

حال این بار دانشگاه گیلان بود خود نیز دچار این معضل در استان شده است! گروه های تفریحی دانشجویی که مدعی مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند و با پخش اطلاعیه ها در شبکه های اجتماعی دانشجویی استان و همچنین با ایجاد کانال های تلگرامی به برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی می پردازند.

محرومیت در کنار عظیم ترین سرچشمه آبی کشور + تصاویر/کوهرنگ خبر

شهرستان کوهرنگ با داشتن پتانسیل های فراوان، جاذبه های گردشگری و طبیعی زیاد یکی از محروم ترین مناطق کشور است که 8 درصد آب کشور را تامین میکند اما خود مشکلات فراوانی دارد.

کارآفرین موفق ایجرودی با بیان اینکه با تولید پنیر در کارگاه پنیر زنی هلیل آباد ایجرود برای 500 نفر شغل ایجاد کرده است، گفت: سالیانه بیش از 200 تن در این کارگاه پنیر تولید می کنیم.

مردم روستای باباپیر در تویسرکان از عدم رسیدگی مسئولان به بهسازی روستا، رودخانه و مشکل کم آبی گلایه مند هستند.

در حفاظت از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی، نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان با جان خود بازی می کنند.

پایان خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از اردوی دانشجویی مختلط در گیلان تا به کار گیری کارگران هندی در یزد/ وقتی نیمی از واحد های تولیدی کردستان تعطیل میشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..