تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبض بازار خرید سرور مجازی و سرور مجازی ایران در دست چه کسانی است ؟

 سرور مجازی با پیشرفت و نفوذ اینترنت در زندگی امروز بشری و برای بالابردن تخصص گرایی و ارتقا سطح دانش و بهبود بهره وری در علوم مختلف ، علم  ای تی و شبکه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی مطرح است . شبکه های مجازی و همچنین بستر مراکز داده یا دیتاسنتر و همچنین سرور مجازی به عنوان یک زیرساخت برای فضای سایبری امروز نسبت به گذشته در کشور بسیار مورد اهمیت است . سرور مجازی از جمله پر کاربردترین و پر طرفدار ترین سرویس های حوزه هاستینگ می باشد . منشا کلمه سرور مجازی از واژه وی پی اس بر گفته شده است و به معنای ماشین مجازی که بر روی یک سرور اختصاصی ساخته می شود و توسط سیستم عامل های مجازی سازی مثل وی ام ویر مدیریت می شود .  برای خرید سرور مجازی می بایست مواردی مثل میزان فضای هارد ، میزان حافظه یا رم مورد نیاز و همچنین بسته به میزبان پردازش مقدار سی پی یو و استفاده از هسته سی پی یو سرور اختصاصی را تعیین نمود ، همچنین برای فروش سرور مجازی تعیین سیستم عامل بر اساس نیاز کاربر قابل انتخاب می باشد . فرضا یک برنامه نویس زمانی که بخواهد برنامه ای با زبان پی اچ پی را بارگذاری کند ، یقینا بهترین انتخاب خرید سرور مجازی لینوکس می باشد و زمانی که به دنبال کامپایل کردن یک برنامه با زبان ای اس پی باشد ، سرور مجازی ویندوز مناسب خواهد بود .  با توجه به نیاز حوزه صنعت و تجارت به استفاده از وی پی اس و سرور اختصاصی سرویس دهندگان متعددی امروز در حال ارائه خدمات هاستینگ ، خرید هاست ، دامین و کولوکیشن و سرور اختصاصی ایران می باشند . این سوال برای مصرف کننده پیش می آید که این روز ها  نبض بازار خرید سرور مجازی و سرور مجازی ایران در دست چه کسانی است ؟ کدام سرویس دهنده خدمات بهتری به مشتری می دهد و مناسبترین قیمت خرید سرور مجازی کدام است ؟ تفاوت بین سرور مجازی ایران و سرور مجازی آمریکا در چیست ؟ اما پاسخ این سوالات را با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید بیابید .

 

سرویس دهنده معتبر فروش سرور مجازی یقینا یک سایت اینترنتی معتبر را برای ارائه خدمات معرفی می کند ، به دنبال ارائه پشتیبانی مناسب و همچنین ارائه بهترین سرویس به مشتری با رعایت حفظ حریم خصوصی مشتری و نگه داری از اطلاعات کاربران خود خواهد بود . سرور مجازی مبین هاست به عنوان یک پیشنهاد مناسب با پشتیبانی 24 ساعته و ارائه وی پی اس از هفت موقعیت پر طرفدار راهکاری مناسب برای خرید سرور می باشد . خرید سرور مجازی ایران مبین هاست با کیفیت ترین و پر فروش ترین خدمات این شرکت می باشد و با پایینترین قیمت در مقایسه با سایر سرویس دهندگان ارائه می شود . مبین هاست برای تست کیفیت سرویس خود  با فراهم کردن بستر خود ارائه  سرور مجازی رایگان و سرور تست رایگان مبین هاست می کند . سرور مجازی آلمان نیز از دیتاسنتر هتزنر در بازار رقابتی امروز از دیگر خدمات پر طرفدار حوزه هاستینگ می باشد . دیتاسنتر او وی اچ با فراهم کردن شبکه ای پایدار و بی نظیر شرایط را برای ارائه سرور مجازی فرانسه ایجاد کرده است . شرکت مبین هاست با بیش از 6 سال فعالیت حرفه ای به عنوان نماینده دیتاسنتر رد استیشن توانسته است در این مارکت به عنوان بزرگترین معرف برای سرور مجازی انگلیس با بالاترین کیفیت و ارائه سرور مجازی با هارد اس اس دی برند مناسبی را در ایران معرفی کند . کاربران متعددی هستند که برای مهاجرت و ارسال مدارک به سایت های دولتی کانادا و آمریکا ناگزیر به استفاده از سرور مجازی کانادا و همچنین با توجه به نیاز بالا به سرور برای ساخت اپل آیدی ، مبین هاست به عنوان سرویس دهنده ای معتبر برای ارائه سرور مجازی آمریکا باشد .سرور مجازی هلند نیز از جمله دیگر سرور های ما می باشد  برای مشاهده تعرفه های سرور مجازی پیشنهاد  می کنیم به لینک زیر در سایت مبین هاست مراجعه نمایید  .

 

 

mobinhost.com/vps-hosting.html

 

سرور مجازی ایران به عنوان پر کاربردترین سرویس حوزه هاستینگ مطرح می شود . از مهمترین کاربرد های آن می توان به میزبانی سایت بر روی وی پی اس ایران اشاره کرد . با توجه به سرعت لود مناسب و کیفیت شبکه و پایداری بسیار خوب و با میزبانی سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر مبین هاست کیفیت بسیار مناسبی را برای خرید سرور مجازی ایران برای مشتریان سازمانی و شرکت های بزرگ فراهم می آوریم .

 

 

بخش دولتی و سازمانی نیز از جمله مهمترین مشتریان خدمات حوزه سرور مجازی می باشند . از آنجا که برای میزبانی سایت های دولتی و سازمان های بزرگ کشور حتما باید از سرور مجازی ایران مبین هاست استفاده کرد بنابراین نیازمند به بستری حرفه ای و تجهیزات مناسب و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد . مبین هاست با فراهم کردن این بستر توانسته است در راه سربلندی و خدمت به کشور میزبان مناسبی برای سایت های متعددی در بخش دولتی و بخش خصوصی باشد . ما به عنوان یک بنگاه تخصصی مبتنی بر علم روز و دانش بنیان تلاش فراوانی برای ارائه سرور مجازی ارزان می کنیم . با توجه به حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان شرکت ما با فعالیت در زمینه رایانش ابری از ارائه دهندگان سرور ابری و یا سرور مجازی ابری بوده است . برای بررسی بیشتر و تخصصی این حوزه شما را دعوت به بازدید از وب سایت شرکت مبین هاست می کنم.

 

منابع : 

en.wikipedia.org/wiki/Virtual_private_server

ovh.com/us/vps/

hetzner.de/

redstation.com/

mobinhost.com

fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1_%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبض بازار خرید سرور مجازی و سرور مجازی ایران در دست چه کسانی است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..