تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر ساسان منوچهری از سوی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان و یادگاران ارزشمند ایشان و  به پاس تلاش های این بزرگمرد عرصه بانکداری، یاد و خاطره ایشان را با حضور مدیران بانکی، اقتصادی، استادان دانشگاه و کارشناسان عرصه بانکداری کشور گرامی می دارد.

بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای تجلیل از تلاش های این انسان وارسته و اندیشمند و این عزیز از دست رفته، مراسم بزرگداشتی را روز یکشنبه سوم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۷/۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می کند.

بانک ملت از تمامی دست اندرکاران نظام بانکی و اقتصادی کشور دعوت می کند تا با حضور در این مراسم، موجب شادی روح آن عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم سازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر ساسان منوچهری از سوی بانک ملت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..