تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار در محور جنوب سیستان وبلوچستان

برخورد سه دستگاه وسیله شامل دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه سواری پراید سه نفر مصدوم و یک نفر فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در ساعت 14:30 امروز در کیلومتر  45 مسیر چابهار - کنارک  ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرهنگ یدالله ستوده افزود: علت حادثه نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت فاصله عرضی یکدستگاه موتورسیکلت نسبت به موتورسیکلت دیگر و انحراف به چپ همان موتور نسبت به پراید تشخیص داده شده است.

تصادف مرگبار در محور جنوب سیستان وبلوچستان

وی ادامه داد: با توجه به عدم استفاده راکبین و سرنشینان موتورسیکلت از کلاه ایمنی ،  تشدید خسارات جانی را در پی داشته است .

سرهنگ ستوده از رانندگان محترم بویژه موتورسیکلت سواران  خواست ضمن رعایت فاصله طولی فاصله عرضی را نیز قبل از سبقت ، حین سبقت و بعد از سبقت رعایت و از عجله و شتاب بی مورد و کورس گذاری در جاده و معابر پرهیز نمایند.

گفتنی است ، هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار در محور جنوب سیستان وبلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..