تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ کودک خردسال گرفتار شده در برف دامنه تفتان نجات يافت + عكس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش از نجات كودك خردسال گرفتار در برف قله 4050 متری تفتان با تلاش نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، امين حسين زهي  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: اين دختربچه و مادرش در پی نامساعد بودن شرایط جوی و عدم توانایی در تردد و بيماربودن دختربچه در دامنه قله تفتان گرفتار شدند.‍ کودک خردسال گرفتار شده در برف دامنه تفتان نجات يافت + عكس
 
وي با بيان اينكه با کمک نیروهای امدادی و بازگشایی راه مواصلاتی اين دختربچه نجات يافت، تصريح كرد: با اقدام به موقع نيروهاي امداد و نجات هلال احمر شهرستان خاش و اعزام اين دختر بچه به بيمارستان امام خميني(ره)، هم اکنون اين دختربچه در سلامت کامل به سر می برند.

حسين زهي تصريح كرد: همچنين تعدادي از خودروها در برف دامنه تفتان گرفتار شدند كه توسط پايگاه ثابت امداد كوهستان شهرستان خاش نجات يافتند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ کودک خردسال گرفتار شده در برف دامنه تفتان نجات يافت + عكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..