تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتبال جزیره؛ شکست سرخپوشان آنفیلد/ لیورپول از کورس قهرمانی جا ماند

به گزارش ایرنا، عصر امروز (شنبه) و در نخستین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جزیره، تیم مدعی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم بحران زده سوانسی بود و در عین ناباوری و با اشتباهات متعدد مدافعان خود تن به شکست سه بر دو داد.
لیورپول در حالی این دیدار با شکست پست سرگذاشت که سوانسی در فصل جاری عملکرد ضعیفی در لیگ برتر جزیره داشته و سه مرتبه در راس کادر فنی خود با تغییر سرمربی مواجه شده است.
شاگردان «یورگن کلوپ» با قبول این شکست دور از انتظار با 45 امتیاز در رتبه سوم باقی ماندند تا در هفته های آینده کار بسیاری سختی برای جبران اختلاف امتیاز با تیم های اول و دوم داشته باشند.
سوانسی نیز با هجدهم امتیاز به رتبه هفدهم جدول رده بندی رسید تا پس از هفته ها از قعر جدول رده بندی جدا شود.
در نیمه نخست با وجود تلاش فراوان لیورپولی ها برای گلزنی، اتفاق خاصی رخ نداد و بازیکنان سوانسی با دوندگی زیاد به خوبی از دروازه تیم خود محافظت کردند.
در دقیقه 48، ضربه کرنر سوانسی و اشتباه مدافعان لیورپول سبب شد تا «فرناندو یورنته» مهاجم باتجربه اسپانیایی بر خلاف روند بازی، گل نخست این دیدار را برای میهمان به ارمغان آورد.
پس از این گل بازیکنان سوانسی با شجاعت بیشتری به کار خود ادامه دادند و در دقیقه 51 ارسال «توماس کارول» با ضربه سر تماشایی «فرناندو یورنته» همراه شد تا دومین گل میهمان به ثمر رسیده و هزاران تماشاگر ورزشگاه آنفیلد در سکوت باشند.
لیورپولی ها که نمی خواستند با قبول این شکست از گردونه تیم های مدعی خارج شوند بر حملات خود افزوده و در دقیقه 54 با ضربه سر «روبرتو فرمینیو» به گل نخست دست یافتند.
«روبرتو فرمینیو» مهاجم برزیلی لیورپول در دقیقه 69 ارسال تماشایی «وینالدوم» را با ضربه ای غیر قابل مهار به گل دوم و تساوی میزبان تبدیل کرد.
در دقیقه 74 و در حالی که لیورپولی ها در زمین حریف توپ را به گردش در می آوردند، اشتباه مدافعان میزبان توپ را به «سیگوردسون» رساند تا این مهاجم ایسلندی به راحتی گل سوم سوانسی را به نام خود ثبت کند.
در دقایق باقی مانده تلاش سرخپوشان برای جبران ثمری نداشت و در نهایت سوت داور به نشان شکست لیورپول به صدا در آمد.
** برنامه سایر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس:
وست برومویچ - ساندرلند / ساعت 18:30
استوک سیتی - منچستریونایتد/ ساعت 18:30
میدلزبورو - وستهام/ ساعت 18:30
کریستال پالاس - اورتون/ ساعت 18:30
بورنموث - واتفورد/ ساعت 18:30
منچسترسیتی - تاتنهام / ساعت 21
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتبال جزیره؛ شکست سرخپوشان آنفیلد/ لیورپول از کورس قهرمانی جا ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..