تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسؤولان شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده را فراهم کنند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در حادثه دردناک آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، از مسؤولان مربوطه خواسته است تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در حادثه دردناک آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، از مسؤولان مربوطه خواسته است تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.

در این پیام آمده است: بی‌تردید خبر حادثه دل‌خراش آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوى تهران و شهادت قهرمانانه عزیزان آتش‌نشان، خاطر هر بیننده منصفی را آزرده می‌سازد، چرا که نه‌ تنها سرمایه و شغل و پیشه عده‌ زیادی از بین رفته؛ بلکه تعدادی از مردان بی‌ادعای عرصه خدمت و جهاد یعنی آتش‌نشانان جان بر کف نیز به شهادت رسیده و تعدادی از آنان در زیر آوار محبوس شده‌اند.

این پیام ادامه داده است: فداکارى و از خودگذشتگى این قشر پر شهامت بارها در تاریخ ایران اسلامى بر همگان اثبات شده و دعاى خیر مردم ایران همیشه پشت‌ و پناه آنان بوده است و بینندگان این حادثه دردناک را بیش از هر صحنه دیگری به یاد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌اندازد چنان‌که گویی ندای جهاد و مبارزه هم چنان بر بام‌ها و گلدسته‌ها جاری است. روحیه جهاد، فداکاری و شجاعت این مردان بزرگ همان عاملی است که امنیت حرم مطهر حضرت زینب(س) و مرزهای ایران اسلامی را تضمین نموده و زبانزد خاص و عام می‌کند. بنابراین خدمات این مردان جان‌برکف شأنی پایین‌تر از خدمات مدافعان حرم نداشته و ندارد و این امر برای همه دلسوزان انقلاب و ایران روشن و واضح است.

 در این پیام تصریح شده است: برخی اقدامات جریانات رسانه‌ای خاص در جهت بهره‌برداری‌های حزبی و سیاسی از این حادثه ناگوار آلام و اندوه ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار و آزرده‌تر می‌نماید چرا که سواستفاده از این اتفاق دردناک، حکایت از فرومایگی و فقدان شرافت در عوامل این اقدام شنیع است.

این پیام تأکید کرده است: اینک وظیفه تمامی مسؤولان است که با جدیت و همانند آتش‌نشانان جان‌برکف، لحظه‌ لحظه روز و شب‌ها را مغتنم شمرده و دست از خدمت‌رسانی برندارند؛ چرا که این اقدامات آنان در قبال این حادثه‌ دلخراش آزمونی بزرگ در پیشگاه ملت است.

در پایان این پیام آمده است: شوراى تبیین مواضع بسیج دانشجویى استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای عزیز آتش‌نشان، این ضایعه‌ تلخ را به عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و برای جامعه ایثارگر آتش‌نشانی و خانواده داغدار جان‌باختگان صبر جمیل و برای درگذشتگان حادثه اجر جزیل مسألت می‌نماید، و از مسؤولان مربوطه خواستاریم تا شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب دیده و زمینه‌ پیشگیری از تکرار چنین حوادث زیان‌باری را فراهم کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسؤولان شرایط اشتغال سریع هم‌وطنان آسیب‌دیده را فراهم کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..