تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدردی با آتش نشانان گیلانی

مدیریت و پرسنل فوریتهای پزشکی گیلان، به نمایندگی از خانواده بزرگ فوریتهای پزشکی با آتش نشانان گیلانی ابراز همدردی کردند.

دکتر پیمان اسدی گفت: امروز(شنبه) مدیریت و پرسنل فوریتهای پزشکی با مدیرکل آتش نشانی رشت دیدار کردند،این دیدار به علت حادثه غم بار برج پلاسکو، و اتفاق تلخ روی داده برای آتش نشانان عزیز کشورمان انجام شد.

دکتر اسدی در ادامه اظهار داشت: در این دیدار سرپرست اورژانس گیلان، ضمن عرض تسلیت به علت وقوع این حادثه تلخ، آرزوی سلامت برای تمام پرسنل خدوم آتش نشان در کل کشور را داشت.

وی در ادامه در خصوص لزوم امر پیشگیری از چنین اتفاقات تلخ و نیز لزوم رعایت ایمنی در ساخت تمام سازه ها صحبت نمود،از دیگر مباحث عنوان شده، تعامل مطلوب اورژانس و آتش نشانان در اکثر ماموریتهای انجام شده میتوان اشاره کرد.

دکتر اسدی در پایان اعلام کرد :وجود پتانسیل های لازم در خصوص فرهنگ سازی و آموزش همگانی به جامعه و خصوصا کودکان اشاره شد که اورژانس و آتش نشانی نقش موثری در این حوزه میتواند داشته باشد.

انتهای پیام/اص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدردی با آتش نشانان گیلانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..