تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرام‌طبع در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار نگرفت

کد خبر: ۴۶۵۷۵۷

۷۳۲  بازدید

نام مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در فهرست ارسالی نفرات این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفت تا جدایی او از جمع سرخپوشان قطعی شود.

وبسایت نود: محمد امین آرام طبع یکی از بازیکنان پرسپولیس است که از ابتدای نقل و انتقالات نیم فصل خواهان جدایی از این تیم شده اما برای دریافت رضایتنامه از باشگاه دچار مشکل شده است.

مدافع چپ پای  پرسپولیس در چند مقطع در تمرینات این تیم شرکت نکرده و هنوز با باشگاه برای جدایی به توافق نرسیده است.

آرام طبع 40 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته و باشگاه برای صدور رضایتنامه اش می خواهد مبلغ قراردادش را ببخشد.

پرسپولیس فهرست اسامی بازیکنان خود را برای لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرده که نامی از آرام طبع در آن وجود ندارد و به این ترتیب جدایی وی از جمع سرخپوشان قطعی است.

با طولانی شدن روند جدایی آرام طبع از پرسپولیس این بازیکن برخی از پیشنهاداتش از جمله پیشنهاد صنعت نفت آبادان را از دست داده اما همچنان احتمال کمی برای انتقال او به فولاد وجود دارد و باشگاه پدیده هم پیش از این خواهان به خدمت گرفتن این مدافع بود.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب علی کریمی، شایان مصلح، گادوین منشا، شجاع خلیل زاده و ایگور پراهیچ بود که تلاش هایش به نتیجه نرسید.

در صورت قطعی شدن جدایی آرام طبع پرسپولیس دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود و دو جای خالی برای جذب بازیکن در لیست بازیکنان زیر 23 سال دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرام‌طبع در فهرست آسیایی پرسپولیس قرار نگرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..