تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی پرستاران از رشادت‌های سنگرنشینان همیشه در صحنه

جامعه پرستاران در مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کرد که از هیچ کمکی برای بهبود مصدومان فروگذار نمی‌کند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو صبح امروز با حضور علی محمد آدابی رییس سازمان نظام پرستاری، جمعی از مسئولان و پرستاران در سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

اعضای سازمان نظام پرستاری کشور به نمایندگی از جامعه پرستاری به پاس گرامیداشت از خود گذشتگی‎های شهدای آتش‎نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران و گرامیداشت یاد و خاطره آنان گرد هم آمدند تا حضوری تحسین‎ برانگیز از ابراز همدردی با بازماندگان شهدای آتش‎نشان و همکاران آنان در مرکز آتش‌نشانی 18 (بهجت آباد) ترسیم کنند.

در این مراسم پرستاران با نثار گل، قرائت فاتحه و زیارت عاشورا به روح این شهیدان گرانقدر ادای احترام کرده و یاد آنها را گرامی داشتند و در پایان مداح اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداخت.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران این مصیبت بزرگ را با غمی وصف ناپذیر ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری (حفظه اله تعالی) و به خانواده‌های داغدار و آتش نشان سراسر کشور صمیمانه تسلیت عرض کرد و برای آن غیور مردان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد.

در خاتمه این مراسم، جامعه پرستاران از ابراز لطف و عنایت تمامی خدمتگزاران شریف ملت ایران که در هر لباس و موقعیتی برای شهادت آتش نشانان عزیز که از همان لحظات اولیه به هر طریق با آنان همراهی و همدردی نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین پرستاران اعلام کردند که همانند سایر نیروهای امدادی تمام سعی و توان خود را برای بهبود مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی پرستاران از رشادت‌های سنگرنشینان همیشه در صحنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..