تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار سیاه بلیت‌های جشنواره فجر آغاز شد

برخی سایت‎‌ها شروع به انتشار آگهی فروش بلیت‌های جشنواره با قیمت‌ بالا کرده‌اند.

بازار سیاه بلیت های جشنواره فجر آغاز به کار کردبه گزارش حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از سایت‌های خبری اعلام کردند که با توجه به مشکلات فنی سایت پیش فروش بلیت‌های جشنواره، سایت‌هایی باز شده که بلیت‌های فجر را با قیمت بالایی می‌فروشند.

گفتنی است پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از ساعت ۸ صبح جمعه - یکم بهمن‌ماه - آغاز شد، اما در همان ابتدا به دلیل مشکلی که در سایت فروش به وجود آمد، بلیت‌فروشی با اختلال همراه شد.
 
امروز شنبه - دوم بهمن‌ماه - هم در مراجعه به سایت پیش‌فروش مشاهده می‌شود که گزینه "خرید" وجود ندارد! اما سانس‌های برخی سینماها و ظرفیت فروش پُر شده است.

بازار سیاه بلیت‌های جشنواره فجر آغاز شد

این در حالی است که مدیر روابط عمومی جشنواره فجر اعلام کرد مشکلات سایت برطرف شده و مردم می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار سیاه بلیت‌های جشنواره فجر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..