تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش+تصاویر

خرید سوغات یکی از بهترین بخش‌های سفر به جزیره کیش است

خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش

خرید سوغاتی از کیش

جزیره‌ی زیبای کیش، یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع استان هرمزگان است. این جزیره سالانه میزبان یک میلیون گردشگر است که سواحل مرجانی و جاذبه‌های تفریحی این جزیره را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. برای آشنایی با خرید سوغاتی کیش، در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است و به سبب همین ماهیت گردشگری، در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارک‌های ساحلی و تفریحی، سواحل ماسه‌ای و مرجانی، باغ‌ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان، دلفیناریوم، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته‌ی یونانی، از دیدنی‌های این جزیره هستند که توجه گردشگران را جلب می‌کنند.

 جزیره کیش   امکانات متعددی چون سوارکاری، پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری، کارتینگ، غواصی، جت‌اسکی، فلای بورد، پاراسل و اسکی روی آب دارد. علاوه بر این مراکز خرید متعددی هم در این جزیره ساخته شده‌اند که در کنار سایر امکانات تفریحی موجود، توجه همه‌ی سلیقه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

در این مراکز خرید محصولات متنوع و متعددی از جمله انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی و محصولا الکترونیکی و وسایل برقی به فروش می‌رسد. اما اگر دوست دارید محصولات بومی را به عنوان سوغات خریداری کنید، صنایع دستی مختلفی هم در این جزیره برای فروش پیدا می‌شود. محصولات کشاورزی گوناگون از جمله انواع خرما و مرکبات، بخش دیگری از سوغات این جزیره را تشکیل می‌دهند.


ماهی و میگو

خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش

یکی از شغل‌های سنتی اهالی این منطقه، ماهیگیری است چرا که این جزیره در خلیج فارس، یکی از منابع غنی انواع ماهی و میگو و آبزیان است. ماهیگیری در این جزیره و به طور کلی در استان هرمزگان، هم به شکل سنتی و هم به صورت مدرن، انجام می‌شود. از مشهورترین ماهیان این منطقه می‌توان ماهی تن، سنگسر، ساردین، هامور، سرخو، میش ماهی و مقوا را نام برد.


خرما

خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش

خرما در استان هرمزگان از آنجایی که قیمت مناسب و ارزش غذایی زیادی دارد، می‌تواند سوغاتی خوبی باشد. آب و هوای کیش کاملا برای تولید خرما مناسب است. علاوه بر خود خرما، سایر فرآورده‌های تهیه شده از آن از جمله چیپس خرما، عسل خرما، شیره‌ی خرما و... هم به وفور در این منطقه عرضه می‌شود. تنوع خرما و مرغوبیت آن در استان هرمزگان سبب جلب توجه و رضایت خریدارن می‌شود.


صنایع دستی

خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش

این جزیره مانند بخش‌های دیگر استان هرمزگان دارای صنایع دستی سنتی از جمله اشیا سفالی، صنایع دستی حصیری، بافته‌های داری و تزیینی‌ و... است.

یکی از صنایع دستی پرطرفدار در جزیره‌ها و شهرهای ساحلی، صنایع دستی دریایی هستند. انواع زیورآلات، وسایل دکوری، تابلوهای نقش‌ برجسته، مجسمه و جاکلیدی‌های زیبا با استفاده ار پوسته‌ی حلزون، صدف، استخوان ماهی و سایر بقایای موجودات دریایی توسط هنرمندان خوش ذوق ساکن جزیره ساخته می‌شوند و به فروش می‌رسند.

شکلات

شکلات، سوغات سنتی و محلی کیش نیست اما بسیاری از افراد در سفر به این جزیره انواع شکلات را به عنوان سوغات خریداری می‌کنند. در جزیره‌ی کیش انواع شکلات از برندهای مشهور با قیمت‌های مناسب و کیفیت خوب به فروش می‌رسد.


قهوه

 خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش

قهوه هم مثل شکلات، سوغات سنتی این جزیره نیست اما طرفداران زیادی دارد. در مغازه‌های شکلات‌فروشی می‌توانید انواع قهوه را خریداری کنید. علاوه بر انواع قهوه، محصولات مرتبط مانند نسکافه، کاپوچینو، کافی‌ میکس و... در مراکز خرید مختلف عرضه می‌شود.


پوشاک

یکی از مهم‌ترین سوغاتی‌هایی که گردشگران و مسافران کیش در نظر می‌گیرند، انواع پوشاک است. تعدد مراکز خرید و فروشگاه‌ها و تنوع محصولات، باعث می‌شود که بسیاری از افراد، لباس را به عنوان سوغات سفر انتخاب کنند. حتی اگر به دنبال پوشاک برند هستید، در این جزیره می‌توانید فروشگاه‌های مختلفی که پوشاک برند عرضه می‌کنند، پیدا کنید.

زومیت

اخبار مرتبط:

خرید سوغاتی وزیر اقتصاد آلمان در اصفهان + تصاویر

سوغاتی عجیب تایلندی! + تصاویر

از تهران چی سوغاتی بخریم؟؟

دکترها سوغاتی چی می‌خرند؟ /توصیه‌های یك متخصص تغذیه برای خرید سوغاتی‌‌های سالم و مفید

سوغات فضانوردان ناسا از سفر فضایی! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید سوغاتی های معروف از جزیره کیش+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..