تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار ریلی مائه کلونگ جاذبه ای دیدنی در تایلند+تصاویر

بازار ریلی مائه کلونگ در جنوب غربی بانکوک یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید غذای دریایی تایلند است.

بازار ریلی مائه کلونگ

بانکوک، پایتخت تایلند شهری رازآلود است که در جای جای آن می‌توانید اتفاقات غیرمنتظره و هیجان انگیزی را شاهد باشید. بازار ریلی مائه کلونگ در این شهر، چسبیده به خط راه آهن تشکیل شده و به محض از راه رسیدن قطار، فروشندگان سایه‌بان‌های خود را جمع‌آوری می‌کنند و همه به کناره‌های ریل پناه میبرند و پس از عبور قطار دوباره روز ار نو، روزی از نو!

بازار ریلی مائه کلونگ در جنوب غربی بانکوک یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید غذای دریایی تایلند است.

اما این مکان بسیار خطرناک هم هست، چرا که وقتی قطار از راه می‌رسد، اگر نتوانید از مسیر ریل راه آهن خارج شوید، سفر شما به یک تراژدی غم‌انگیز تبدیل می‌شود.

نام دیگر این منطقه تالات روم هاپ (به معنای فروشگاهی که در آن سایه‌بان جلوی مغازه‌ها مدام پایین کشیده می‌شوند) است که دلیل این نام‌گذاری آمد و شد قطارهایی است که در طول روز چندین بار از میانه این فروشگاه بزرگ رد می‌شوند.

بازار ریلی مائه کلونگ

فروشندگان با زمانبندی بسیار دقیق، به محض این که لوکوموتیو از راه می‌رسد، سایه‌بان حجره‌های خود را عقب می‌دهند و بلافاصله پس از رد شدن قطار آن‌ها را برپا می‌کنند. خریداران نیز مسیر را خالی کرده و خود را به کناره‌های مسیر ریلی می‌رسانند و ساکن می‌مانند تا قطار رد شود. سبدهای فروشندگان نیز در کنار ریل باقی می‌مانند و لبه‌های کناری قطار با فاصله میلیمتری از کنار آنها رد می‌شوند.

بازار ریلی مائه کلونگ

همگردی

اخبار مرتبط:

گشتی در تاریخ و عظمت بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا +تصاویر

عکس:خطرناک‌ترین بازار جهان کجاست؟ +مطلب

ترسناک ترین بازار دنیا +تصاویر

طولانی ترین بازار ایران کجاست؟ +تصاویر

بازار وکیل ازبازار های تاریخی+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار ریلی مائه کلونگ جاذبه ای دیدنی در تایلند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..