تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان مسکو در برابر آنفلوآنزا واکسینه می شوند

کشور روسیه به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و سرمای شدید که در این کشور وجود دارد برای پیشگیری مردم از ابتلا به ویروس آنفلوآنزا مردم این کشور را واکسینه کرد و مردم با حضور در مراکز درمانی شهر مسکو این واکسن را تزریق می کنند که از شیوع آنفلوآنزا در بین مردم کاسته شود.

نزدیک به شش میلیون نفر در مسکو در برابر ویروس آنفلوآنزا واکسینه شدند.

به گزارش ایسنا از ماسکووا، وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد: برای مقابله با آنفلوآنزای فصلی تا کنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن در مراکز درمانی مسکو به مصرف رسیده است.
همچنین از ابتلای فصل زمستان تا کنون بیش از ۱۶۱۱ مورد ابتلا به آنفلوآنزا در پایتخت روسیه به ثبت رسیده است.
آنفلوآنزا یک بیماری ویروسی است که بخش‌های بالایی مجراهای تنفسی را درگیر می‌کند. این بیماری به ناگاه رخ می‌دهد و نشانه‌هایی مانند تب، کوفتگی و درد در بدن، سردرد، خستگی، از دست دادن اشتها، سرفه خشک و گلوی دردناک یا خشک را بروز می‌دهد.
آنفلوآنزا با سرماخوردگی تفاوت دارد و به‌ طور معمول نشانه‌های آنفلوآنزا شدیدتر است. با تزریق واکسن به‌ صورت هرساله می‌توان از ابتلا به آنفلوآنزا پیشگیری کرد.
سالانه بیش از نیم میلیون نفر در جهان بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا جان خود را از دست می‌دهند.

منبع/ایسنا

ارسال شده در 2 بهمن 1395 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان مسکو در برابر آنفلوآنزا واکسینه می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..