تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب دبیرکل جدید جمیت هلال احمر

دکتر امیر حسین ضیایی ریاست سازمان مردم نهاد هلال احمر طی حکمی با تشکر از زحمات دبیر کل سابق آقای مصطفی محمدیون را به عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مصنوب کرد و از ایشان خواست تا در راستای تحقق وظایف و رسالت جمعیت هلال احمر نهایت تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در متن حکم رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:« نظر به تعهد، توانمندی، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای بند یک از ماده 9 قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به عنوان  “دبیرکل جمعیت هلال احمر” منصوب می‌شوید.

جمعیت هلال احمر در راستای اهداف عالیه بشردوستانه و طبق اساسنامه برنامه و فعالیت‌های خود را مطابق با ارزش‌های سازمانی، مسئولیت‌های قانونی، نیازهای و اولویت‌های جامعه بویژه افراد و گروه‌های آسیب پذیر و آسیب دیده و نیز ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود تعریف و اجرا می‌نماید.

راهبرد سازمانی 10 ساله جمعیت هلال احمر مصوب شورای عالی جمعیت در سال 1395 و نیز برنامه پنج‌ساله جمعیت (1400-1396) راهنما و مبنای برنامه‌ریزی و اجرای کلیه فعالیت‌ها و نیز تخصیص منابع و بودجه جمعیت خواهد بود.

ماموریت اصلی جنابعالی در کنار دیگر وظایف محوله، اجرای کارامد و اثربخش برنامه پنج‌ساله جمعیت هلال احمر در چاچوب راهبرد سازمانی آن با استفاده از کلیه ظرفیت‌های سازمانی و اجتماعی جمعیت است.

از جنابعالی انتظار دارم با ایجاد ساز و کارهای مناسب و بکارگیری روش‌های موثر، پیگیری نزدیک و نظارت مستمر، برنامه پنج‌ساله جمعیت را در سطوح ستادی، استانی و محلی و بین‌المللی به نحو مطلوب و مطابق با اهداف تعیین شده اجرا و پیشرفت در اجرای برنامه و تحقق اهداف آن را مرتبا به اینجانب گزارش نمایید.

توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران و اجرای کارآمد برنامه پنج‌ساله جمعیت جهت تحقق اهداف عالیه آن از درگاه خداوند و مهربان مسئلت دارم.»

تحصیلات: کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، فارغ‌التحصیل  حقوق قضایی از دانشگاه شهید بهشتی

سوابق کاری:

سابقه کاری 28 سال

ریاست جمهوری_ ستادمبارزه با مواد مخدر

مدیرکل امور اجرایی ستاد مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل اداری و پشتیبانی ستاد مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل استان‌ها ستاد مبارزه با مواد مخدر

سابقه مدیریت در سازمان مناطق آزاد

سوابق در جمعیت هلال احمر 

مشاور رئیس جمعیت و مدیرکل حوزه ریاست ازسال 93 تاکنون

نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر در مراکز درمانی خارج از کشور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب دبیرکل جدید جمیت هلال احمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..