تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌های اولین روز جشنواره فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با اولین روز جشنواره تئاتر فجر، بنرهایی از تصاویر هنرمندان تئاتر در خیابان شهریار حد فاصل بین تالار وحدت تا تئاتر شهر نصب شده است. اکبر رادی، محمود استاد محمد، بهزاد فراهانی، داود فتحعلی بیگی و ... از جمله هنرمندانی هستند که بنر تصاویرشان در این محل نصب شده است.

در این روز بسیاری از گروه‌های نمایشی، اجرای خود را با یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به جان باختگان آتش نشان آغاز کردند و در تمام سالن‌های نمایشی شمع‌هایی به یاد این عزیزان روشن شده بود.

در پایان اجرای نمایش «تئاتر سعدی تابستان 32» حسین کیانی نویسنده و کارگردان این نمایش، از تماشاگران خواست تا آتش نشانان جان باخته را تشویق کنند.

نمایشگاه پوستر دوره‌های پیشین جشنواره در راهروی طبقه سوم تئاتر شهر برپا شد . تقریبا تمام نمایش‌ها طبق جدول جشنواره در زمان مقرر اجرا شدند و در این بین برخی از آثار با حدود 15 دقیقه تاخیر به صحنه رفتند.

از دیگر حاشیه‌های اولین روز جشنواره حضور تماشاگرانی است که با وجود تذکر سالن‌های تئاتر مبنی بر ممنوعیت عکسبرداری و تصویر برداری، با گوشی‌های تلفن همراه خود در طول اجرای نمایش‌ها عکاسی کردند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌های اولین روز جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..