تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام شرایط فروش ویژه نیسان ایکس تریل با 100 میلیون تومان وام بدون بهره

از رونمایی رسمی شاسی بلند سایز متوسط نیسان ایکس تریل در بازار کشورمان چند هفته ای می گذرد و حالا شرکت جهان نوین آریا به عنوان نمایندگی نیسان در ایران، شرایط فروش ویژه ای را برای تسهیل خرید این شاسی بلند 248 میلیون تومان در نظر گرفته است.

با توجه به در نظر گرفتن وام 100 میلیونی بدون بهره، خرید اکستریل با پیش پرداخت 80 میلیون تومان و پرداخت 68 میلیون تومان در زمان تحویل خودرو (30 روز کاری پس از ثبت نام) امکان پذیر است.

مهلت بازپرداخت وام 100 میلیونی نیز ظرف 10 ماه در نظر گرفته شده است و برای مشتریان علاقه مند به خرید نقدی نیز مشوق ویژه ای شامل بیمه بدنه و 3 سال (80 هزار کیلومتر) خدمات و سرویس های دوره ای رایگان در نظر گرفته شده است.

این خدمات شامل رایگان شامل اجرت تمامی سرویس‌های ادواری تا ۸۰ هزار کیلومتر، تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوای موتور و فیلتر هوای اتاق خواهد بود.

برای مطالعه روی تصویر کلیک فرمایید.

نیسان ایکس تریل به پیشرانه ای 2.5 لیتری با قدرت 171 اسب بخار مجهز است و انتقال قدرت این موتور به سیستم چهار چرخ متحرک دائمی (AWD) از طریق یک گیربکس CVT (ضریب متغییر پیوسته) انجام می شود.

از جمله امکانات شاخص نیسان ایکس تریل می توان به کروز کنترل، رادارهای نقطه کور و هشدار خروج از خط، سیستم استارت استاپ برای کاهش مصرف سوخت در زمان توقف های کوتاه مدت، دوربین های 360 درجه، سیستم چهارچرخ متحرک دائمی نیسان 4X4 و مجموعه بسیار کاملی از امکانات و تجهیزات ایمنی، از کیسه های هوای پرده ای تا سیستم های کمک رانندگی اشاره کرد.

در زمان رانندگی خارج از جاده ای و یا در ترافیک شهر ها، سیستم جلوگیری از حرکت رو به عقب خودرو (در مسیر های سربالایی) می تواند بسیار سودمند باشد و استرس راننده در مورد حرکت رو به عقب خودرو و احتمال برخورد به خودروهای پشت سر را کاملا از بین ببرد. این تکنولوژی با نام های متفاوتی توسط خودروسازان مختلف معرفی شده است اما در مورد ایکس تریل علاوه بر این سیستم شاهد مجموعه کنترل سرعت در سرازیری هستیم که عملکرد موثری در رانندگی آفرود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام شرایط فروش ویژه نیسان ایکس تریل با 100 میلیون تومان وام بدون بهره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..