تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه مثلث گردشگری ایران باید نگاهی جهانی باشد

ایران از کشورهای رو به رشد در بحث #گردشگری جهان است و نگاه مثلث گردشگری #ایران باید نگاهی جهانی باشد.

"مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد"

به گزارش خبرگزاری ایسنا، «فاطمه دانش یزدی» در دومین نشست مثلث طلایی گردشگری کشور که با حضور دست اندرکاران حوزه گردشگری سه استان یزد، فارس، اصفهان و به میزبانی یزد برگزار شد، با اشاره به این نکته که در مصوبات کشوری از استان های یزد، فارس و اصفهان به عنوان قلب ایران و مرکز گردشگری کشور نام برده می شود، اظهار کرد: نگاه مثلث گردشگری ایران باید نگاهی جهانی باشد، چون گردشگری به نام اقتصاد پاک شناخته می شود و ما هنوز در ابتدای مسیر گردشگری قرار داریم و ایران از کشورهای رو به رشد در بحث گردشگری جهان است.

وی با اشاره به سابقه مثلث طلایی گردشگری در کشورهای مختلف جهان مانند کشور هند و ایتالیا، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نشست ها، ایران نیز بتواند از مبحث مثلث طلایی گردشگری استفاده و بهره کافی را برده و تحت عناوین جهانی برای گردشگران مطرح شود.

دانش یزدی با ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت گردشگری استان یزد نیز یادآور شد: در سال 1395 فعالیت های خوبی در خصوص گردشگری استان و شهر یزد صورت گرفته است که اهم آن شامل برنامه های «سال خوش آمدگویی به یزد» و تدوین سند چشم انداز پنج ساله در این رابطه با اهداف کلان گردشگری در استان است.

این مقام مسئول، مباحث ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد، گردشگری مذهبی، طبیعت گردی و گردشگری سلامت را از جمله پتانسیل های قابل بحث در حوزه گردشگری استان یزد بر شمرد و افزود: با معرفی و ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد به عنوان نخستین شهر تاریخی زنده دنیا، گردشگران بی شماری از سراسر دنیا، ایران و به ویژه استان یزد را در برنامه گردشگری خود آورده اند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های مناسب بتوانیم به بهترین نحو پذیرای میهمانان باشیم.

در ادامه این نشست مسئولان و دست اندرکاران گردشگری سه استان یزد، فارس و اصفهان به تبادل نظر پیرامون مباحث کلان گردشگری کشور پرداختند و مقرر شد که عناوین تصویب شده در پنل های تخصصی مطرح کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه مثلث گردشگری ایران باید نگاهی جهانی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..