تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص منابع مالی برای بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق فرسوده در برنامه ششم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از محل حادثه ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی، علی لاریجانی در بازدید از محل این حادثه و روند امدادرسانی و آواربرداری اظهار کرد: این حادثه، فاجعه بسیار دردناکی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه تمام مراکز تجاری موظف به انجام انتظامات امنیتی طبق ضوابط و استانداردهای ابلاغی شده اند و شهرداری‌ها مکلف هستند این موضوع را سامان دهند.

به گفته لاریجانی برای مناطق فرسوده نیز منابعی دیده شده تا با سرعت بیشتری نوسازی، بازسازی و مقاوم سازی این مناطق محقق شود.

بر اساس این گزارش، همچنان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان پلاسکو ادامه دارد و امروز یک جرثقیل 130 تنی نیز در محل حادثه حضور یافته تا عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری انجام شود.

تا کنون پیکر پاک دو شهید آتش‌نشان از زیرآوار ساختمان پلاسکو خارج شده است و یک نفر از آتش‌نشانان مصدوم نیز بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان، جان خود را از دست داد و به درجه شهادت نائل شد.

بر اساس اعلام اورژانش، در این حادثه 119 نفر مصدوم شدند که هم اکنون چهار نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

به گفته سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز، مجموع پیکر پاک شهدا و آتش‌نشانان مفقود 25 نفر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص منابع مالی برای بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق فرسوده در برنامه ششم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..