تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس سلفی گلشیفته فراهانی و پیمان معادی در فیلم درباره الی

عکس سلفی گلشیفته فراهانی و پیمان معادی در فیلم درباره الی

گلشیفته فراهانی که این روزها در فیلم های موفق هالیوود ایفای نقش می کند یک عکس سلفی از پشت صحنه فیلم درابره الی منتشر کرد.

عکس گلشیفته فراهانی در پشت صحنه فیلم درباره الی

فیلم درباره الی یکی از فیلم های موفق اصغر فرهادی بود که گلشیفته فراهانی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ترانه علیدوستی و دیگر بازیگران شناخته شده در آن ایفای نقش کردند و بسیار موفق بود.

دربارهٔ الی پس از اکران و نمایش مورد ستایش منتقدان و مردم قرار گرفت. خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۰۹ به این فیلم اهدا شد. اصغر فرهادی در دربارهٔ الی از سبکرئالیسم پیروی کرد و باعث شد تا موج جدیدی در سینمای ایران رقم بخورد.

عکس سلفی گلشیفته فراهانی و پیمان معادی در فیلم درباره الی

عکس سلفی از پشت صحنه فیلم درباره الی گلشیفته فراهانی

بازیگران این فیلم:

21 ژانویه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس سلفی گلشیفته فراهانی و پیمان معادی در فیلم درباره الی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..