تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور من نیست،شعارهای مخالفان ترامپ در تظاهرات خیابانهای آمریکا

Anti trump rally رئیس جمهور من نیست،شعارهای مخالفان ترامپ در تظاهرات خیابانهای آمریکابه گزارش آسمونی:

صدها نفر روز شنبه در نیویورک علیه ترامپ تظاهرات کردند.

در ایالت آریزونا در جنوب غربی امریکا هم مخالفان ترامپ یکی از خیابان های اصلی را بستند و یکی از آنها نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت. مخالفان ترامپ او را یک نژاد پرست خطاب کردند.

پلیس نیز شماری از مخالفان ترامپ را دستگیر کرده است.

دونالد ترامپ میلیاردر و ابرفعال اقتصادی هم اکنون در میان کاندیداهای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست آمریکا، از همه جلوتر است. او بیشترین شانس را برای کسب نامزدی نهایی حزب جمهوری خواهان برای انتخابات برخوردار است.

شبکه تلویزیونی ان بی سی نیز فیلمی را پخش کرد که نشان می داد در شهر تاکسون در ایالت اریزونا، شماری از مخالفان ترامپ تجمع کردند. یکی از مخالفان عکسی از ترامپ را در دست داشت که بر روی آن نوشته شده بود ” برای آمریکا بد است” . او به دست یکی از افراد حامی ترامپ مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. در نهایت با دخالت پلیس، این درگیری به پایان می رسد.

همزمان تجمع دیگری در حمایت از ترامپ در این شهر برگزار شد.

شمار دیگری از مخالفان ترامپ هم در مقابل یکی از برج های ترامپ در منطقه گران قیمت منتهتن نیویورک تجمع کردند و شعار دادند: ” ترامپ – برو ” و “نژادپرست”.

مخالفان ترامپ دست نوشته هایی را در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود:” ترامپ را اخراج کنید – پل بسازید نه دیوار – دور ترامپ دیوار بکشید.

این شعارها اشاره به وعده های ترامپ برای کشیدن دیوار در مرز آمریکا و مکزیک با هدف جلوگیری از ورود از مهاجران غیرقانونی است.

مخالفان همچنین تابلوهایی دیگری هم در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود” به ترامپ اجازه ندهید قانون اساسی ما را تخریب کند – یک ترامپ را با 25 هزار پناهجو مبادله می کنیم.

در درگیری کوچکی نیز که در خیابان پنجم نیویورک روی داد حداقل یک نفر دستگیر شد. شمار زیادی از مخالفان ترامپ در حال برگزاری تظاهرات بودند.
این تظاهرات توسط گروه مخالف فاشیستی برگزار شد و دیگر گروه ها نیز به این تجمع پیوستند.
تعدادی از ساکنان نیویورک که از احتمال ریاست ترامپ نگران هستند نیز در این تظاهرات حضور داشتند.

پاتریک والدو 31 ساله یکی از همین افراد است. او گفت: ترامپ نژادپرست است و علیه زنان، تبعیض اعمال می کند. او ضد اسلام و ضد خارجی هاست. او فاشسیست است به همین دلیل ریاست ترامپ تبعات منفی بسیاری برای آینده آمریکا دارد.

این کارشناس تاریخ افزود: اگر مرزهای خود را در مقابل برخی افراد به دلیل اعتقادات دین شان ببندیم این اقدام مخالف قانون اساسی است. راهی را آغاز می کنیم که به وضعیتی شبیه آلمان جنگ جهانی دوم خواهیم رسید. دوست ندارم کشورم را این چنین ببینم.

ترامپ قبل از این درخواست کرده بود جلوی ورود همه مسلمانان به آمریکا گرفته شود.
این یکی از جنجالی ترین سخنان ترامپ بود.

نور ، شهروند مسلمان 22 ساله متولد آمریکا نیز گفت: هر آن چیزی که ترامپ می گوید ناشی از نژادپرستی است. او اشتباه می کند و احساسات من را جریحه دار می کند.

در کنار این تجمع ها، شماری از حامیان ترامپ نیز حضور داشتند. جیم مک دونالد یکی از این افراد بود که گفت:” شمار زیادی از افرادی که حمایت خود را از ترامپ اعلام کردند مورد حمله قرار می گیرند. این اتفاق ترسناکی است. ثابت می کنیم که ما حق داریم حمایت خود را از ترامپ اعلام کنیم چه طرف مقابل خوشش بیاید یا نیاید.

در ایالت اریزونا هم مخالفان ترامپ یک خیابان اصلی را بستند تا مانع از رسیدن حامیان او به برنامه تبلیغاتی اش شوند.
ترامپ هم اکنون در اریزونا حضور دارد. قرار است روز سه شنبه آینده رقابت مقدماتی حزب جمهوری خواه برای انتخاب کاندیدای این حزب برای انتخابات ریاست ایالات متحده در این ایالت برگزار شود.

تعداد معترضان 50 نفر بود. پلیس معترضان را تهدید به بازداشت کرد. آنها تابلوهایی داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود:” نه به ترمپ”

پلیس اعلام کرد 3 نفر را به دلیل بستن خیابان بازداشت کرد.

منبع: انتخاب

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور من نیست،شعارهای مخالفان ترامپ در تظاهرات خیابانهای آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..