تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین گلکسی S8 احتمالا دارای قابلیت سرچ تصویری خواهد بود

دوربین گلکسی S8 احتمالا دارای قابلیت سرچ تصویری خواهد بود

موج شایعات مربوط به گلکسی S8 تمامی ندارد و جدیدترین شایعه از قابلیتی خبر می‌دهد که به کاربران امکان خواهد داد از دوربین این پرچمدار جدید سامسونگ برای سرچ تصویری و تشخیص متن استفاده کنند. با تک شات همراه باشید.

به گزارش Sam Mobile به نقل از منابع ناشناس، اپلیکیشن دوربین گلکسی S8 دارای دکمه‌های اختصاصی Bixby خواهد بود که مدتی قبل در باره آن خواندیم. اگر تا به حال چیزی در این باره نشنیده‌اید، باید بدانید که Bixby احتمالا یک دستیار دیجیتال است که سامسونگ در حال کار بر روی آن است و انتظار می رود که آن را در پرچمدار جدید خود مورد استفاده قرار دهد.

مطابق با این شایعه جدید، اگر کاربر با استفاده از گلکسی S8 یک عکس بگیرد، Bixby می تواند این تصویر را تحلیل کرده و تعیین کنید که این تصویر چه چیزی است. دستیار دیجیتال سامسونگ هم چنین این توانایی را دارد که در اینترنت به دنبال نمونه‌های دیگری شبیه به جسم شناسایی شده بگردد.

علاوه بر این، اپلیکیشن دوربین گلکسی S8 احتمالا می‌تواند با همکاری Bixby، از فناوری تشخیص کاراکتر تصویری استفاده خواهد کرد و متن‌های موجود در تصاویر را شناسایی می‌کند. مشخص نیست که این قابیت توانایی ترجمه متن‌های شناسایی شده در تصاویر را دارد یا نه.

البته این اخبار هنوز رسمی و تایید شده نیستند و ممکن است از نسخه نهایی گلکسی S8 حذف شوند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین گلکسی S8 احتمالا دارای قابلیت سرچ تصویری خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..