تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی الکتریکی FF91 فارادی فیوچر احتمالا 300 هزار دلار قیمت خواهد داشت

خودروی الکتریکی FF91 فارادی فیوچر احتمالا 300 هزار دلار قیمت خواهد داشت

فارادی فیوچر در جریان CES 2017 از خودروی الکتریکی خود با نام FF91 رونمایی کرد. این کمپانی در عین حالیکه جزییات زیادی را در خصوص این خودرو در اختیار علاقمندان قرار داد، در خصوص قیمت آن سکوت کرد، اما قطعا به راحتی میشد حدس زد که این خودرو از قیمت بالایی برخوردار است. اما واقعا فارادی فیوچر چه قیمتی را برای این خودروی الکتریکی در نظر گرفته است؟ ظاهراً، این اتومبیل با قیمتی حدود 300 هزار دلار عرضه خواهد شد؛ با این پول می توانید سه خودروی تسلا مدل اس را خریداری کنید! در ادامه با تک شات همراه باشید.


فارادی فیوچر در CES 2017 اعلام کرد که FF91 معادل 1050 اسب بخار توان دارد و بدین ترتیب این خودرو صفر تا صد را در کمتر از 2.4 ثانیه طی می کند که از بسیاری از اتومبیل های سوختی بهتر است.


این کمپانی همچنین وعده داده است که باتری لیتیوم یونی 130 کیلووات ساعتی این اتومبیل می تواند طی مسافتی حدود 608 کیلومتر را ممکن سازد.


میلیاردر چینی، Jia Yueting، مدیر کمپانی LeEco،  که پشتیبان اصلی فارادی فیوچر است، در مصاحبه ای جدید عنوان کرده است که FF91 کمتر از دو میلیون یوان چین قیمت خواهد داشت که معادل مبلغی حدود 300 هزار دلار خواهد بود.


ممکن است به دلیل تفاوت گمرک واردات و هزینه حمل و نقل در آمریکا و چین، قیمت این خودرو در آمریکا متفاوت باشد، اما این تفاوت خیلی فاحش نخواهد بود؛ FF91 اتومبیل بسیار گرانقیمتی خواهد بود!


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی الکتریکی FF91 فارادی فیوچر احتمالا 300 هزار دلار قیمت خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..