تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیفات Flash Sale پلی‌استیشن آغاز شد - از The Order: 1886 تا Knack و Battlefield 4 همگی ۵ دلار!

تخفیفات Flash Sale پلی‌استیشن آغاز شد - از The Order: 1886 تا Knack و Battlefield 4 همگی ۵ دلار!

سونی به تازگی دوره‌ی تخفیفات Flash Sale را که چهار روز ادامه خواهد داشت، آغاز کرده و ده‌ها بازی کوچک و بزرگ را برای پلتفرم‌های PS4، PS3 و PS Vita تا سقف ۵ دلار در اختیار کاربران قرار داده است. در این بین می‌توان به بازی‌هایی مانند Knack، The Order: 1886، Tomb Raider و کلی بازی دیگر اشاره کرد. با تک‌شات همراه باشید.

 

سونی به طور معمول و به صورت ماهیانه تخفیفات متنوعی را تحت عنوان Flash Sale در استور پلی‌استیشن قرار می‌دهد. این تخفیفات تقریبا به مدت چهار روز پابرجا هستند و به همین علت مهلت استفاده از آن‌ها بسیار محدود است. امروز سونی تخفیفات جدید Flash Sale را در استور پلی‌استیشن منتشر کرده و بازی‌های متنوعی را با قیمت زیر ۵ دلار قرار داده است.

 

از جمله بازی‌های مطرح قرار گرفته در تخفیفات جدید سونی برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توان به عناوینی نظیر The Order: 1886 و فصل اول و دوم بازی The Walking Dead اشاره کرد. در کنسول پلی‌استیشن 3 نیز بازی‌ Battlefield 4 تنها با قیمت ۵ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته و عنوان مستقل Bastion نیز با همین قیمت برای کنسول پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار گرفته است.

 

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، مهلت استفاده از این تخفیفات بسیار محدود است. کاربران پلی‌استیشن تا پایان روز دوشنبه برای استفاده از این تخفیفات فرصت خواهند داشت. برای مشاهده لیست کاملی از تخفیفات منتشر شده نیز می‌توانید به استور پلی‌استیشن یا بلاگ رسمی این کنسول مراجعه کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیفات Flash Sale پلی‌استیشن آغاز شد - از The Order: 1886 تا Knack و Battlefield 4 همگی ۵ دلار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..