تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد نظام های امنیتی درباره مکان های تجاری

شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 16:202017-01-21سياسي

رییس مجلس شورای اسلامی خواستار ایحاد نظام های امنیتی درباره مکان های تجاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا، علی لاریجانی در حاشیه دیدار از محل آوار برداری ساختمان پلاسکو، اظهار کرد:در قانون برنامه ششم یک بند آوردیم که تمام مراکز تجاری باید سیستم های امنیتی داشته باشند و شهرداری ها نیز در این زمینه مسئولیت ساماندهی آن را بر عهده دارند.

وی افزود: می توان در آینده نظام هماهنگی را ایجاد کرد تا دچار چالش و بحران نشویم.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی، در زمینه بخش های فرسوده نیز باید با اقداماتی نظیر اختصاص منابعی برای نوسازی به سمت جلوگیری از وقوع بحران رفت.


کلید واژه ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس - اسلامی - نظام - علی لاریجانی - شورای - بحران - مجلس - لاریجانی - خبرگزاری - شهرداری - ساختمان - نوسازی - فرسوده - برنامه - قانون - حاشیه - آینده - دیدار - گزارش - آوار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد نظام های امنیتی درباره مکان های تجاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..