تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت حق دولت و ملت در گمرک

آيت‌الله علوي گرگاني مرجع تقلید شیعیان گفت:رودربایستی در امر دین معنا ندارد/مسئولان مسائل شخصی را در امور قانونی دخالت ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل گمرک استان قم ضمن تسلیت حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو اظهار کرد:‌ گمرک یکی از پست‌های حساس و خطرناک است، خداوند باید کمک کند تا با سرافرازی از پس این کار برآیید.
 
وی خاطرنشان کرد:‌ در این مرحله حساس باید از دو جنبه حق دولت و بیت‌المال رعایت شود، باید مراقب باشید تا صاحبان اموال صدمه نخورند و بیش از حد قانون مجازات نشوند.
 
 این مرجع تقلید با بیان اینکه کار شما در مرز حساس مال دولت و ملت قرار دارد، گفت:‌ اگر فرد بتواند در این مرز به صورت حق و حقیقت رفتار کند، موفق است و این کار بسیار مشکل است.
 
استاد برجسته حوزه  با بیان اینکه هیچ گاه مسائل شخصی نباید در مسائل قانونی دخالت کند، گفت:‌ اگر بین خودتان خرده حساب دارید، روی قانون نگذارید، عدالت را از دست ندهید و هر چه خدا می‌خواهد برای دوست و دشمن انجام دهید.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت حق دولت و ملت در گمرک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..