تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده انتظامی مرند سقوط شی ناشناخته در این شهر را تکذیب کرد

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012756

اخیرا فیلمی در فضای مرند منتشر میشود که صحنه سقوط یک شی ناشناخته شبیه سفینه در محوطه ترمینال مرند می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند، “سرهنگ دهقانی” فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به انتشار یک فیلم چند ثانیه ای که سقوط یک شی ناشناخته در محوطه ای شبیه به ترمینال مرند را نشان میدهد، گفت: این فیلم چند ثانیه ای در واقع یک انیمیشن ساده میباشد که انتشار آن در فضای مجازی موجب سوال و گاها نگرانی برخی شهروندان شده است.

فرمانده انتظامی مرند تصریح کرد: عامیلن انتشار چنین محتویاتی یقینا مورد پیگرد قرار گرفته و با افرادیکه به هر نحوی موجب نگرانی مردم شوند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده انتظامی مرند سقوط شی ناشناخته در این شهر را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..