تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه پلاسکو و یک دقیقه التماس تامل برای مسئولان مرند

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012772

حادثه پلاسکو در تهران موجب شد تا مردم مرند وعده های مسئولین این شهر در خصوص لزوم خرید نردبان هیدرولیک آتش نشانی را یادآور شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پیام مرند، یکی از فعالین رسانه ای مرند در این باره نوشت:

عزیزان در لحظاتی هستیم که همه ملت ایران در اندوه آتش سوزی ساختمان پلاسکو هستند. جا دارد به مسئولین شهرمان عرض بکنیم که در شهر تهران که پایتخت ایران است و امکانات آتشنشانی و امدادی چندین برابر شهر مرند است که این همه تلفات تا الان داده است.

ِایکاش چند دقیقه به این اتفاق فکر بکنیم که اگر این آتش سوزی در یکی از برجها یا ساختمانهای بلند مرتبه مرند اتفاق بیافتد چکار میتوان کرد؟ فرماندار محترم، شهردار محترم مسئول اتشنشانی مرند شما را بخدا یک لحظه تامل فرمایید. فردا در پیشگاه خداوند جوابگو هستید. آیا امکانات خاموش کردن برج پانزده طبقه را دارید؟
از نردبان هیدرولیک چه خبر؟ امکانات شهر انشالله برای یک حادثه احتمالی این چنینی فراهم شود. خداوند همه خدمتگزاران عزیز شهرمان را موفق و موید بدارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه پلاسکو و یک دقیقه التماس تامل برای مسئولان مرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..