تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعر/ برای آتش نشانان قهرمان

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012816

ابراهیم قبله آرباطان شاعرجوان هریسی را با عنوان " برای آتش نشانان قهرمان" در سوگ شهدای آتشنشان حادثه غم بار ساختمان"پلاسکو" سروده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هریس پویا، ساختمان قدیمی “پلاسکو” که در دو روز پیش حادثه ساز شد، همه اعضا و نیروهای مدیریت بحران کشور و پایتخت برای جلوگیری از بروز دیگر حوادث و تلفات نسبت به امداد رسانی و … تلاش کردند و در حالی که آتشنشانان برای مهار آتش سوزی تلاش مجدانه ای را انجام می دادند متاسفانه با فرو ریختن ساختمان برخی از آتشنشانان از جان گذشته در حین امداد رسانی زیرآوار ماندند و مردم کشور را در غم و اندوه فرو بردند.

در پی این مصیبت غم بار و جانکاه، ابراهیم قبله آرباطان  شاعرجوان هریسی را با عنوان ” برای آتش نشانان قهرمان” در سوگ شهدای آتشنشان حادثه غم بار ساختمان”پلاسکو” سروده است.

گوزون قوربانی اولّام ساقیا دولدور میِ مینا
«که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها »

ووروبدور اودلارا پروانه مثلی یاندیریب خلقی
«ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها »

گئچوبلر نقدِ جاننان تا یئتیرسینلر بو عنوانی:
«جرس فریاد می‌دارد که بربندید محمل‌ها »

بلی عینِ شهادت دور معیشت یولدا جان وئرماق
«که سالک بی‌خبر نبود ز راه و رسم منزل‌ها »

: یاتانلار بالشِ ناز ایچره بیلمزلر بیزیم حالی
«کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها »

پوزولماز صفحه ی تاریخیدن بو جان نثاریقلار
«نهان کی ماند آن رازی کز او سازند محفل‌ها »

بو بیر غمنامه دیر وام آلدی سندن «آرباطان» ، حافظ
«متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و اهملها »




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعر/ برای آتش نشانان قهرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..