تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف مواد روان گردان از دلایل عمده بروز تصادف است

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012723

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان در دانشگاه علوم پزشکی:

سرهنگ مهرگان مصرف مواد روان گردان را یکی از دلایل عمده بروز تصادف عنوان کرد و گفت: پلیس با تمام قوا برای اجرای طرح تروما سیستم همت خواهد کرد و در این خصوص توجه به مدیریت یکپارچه نیز امری لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو سرهنگ مهرداد مهرگان جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان در نشستی که به منظور بهبود و توسعه زیر ساخت های عملیاتی برای استقرار تروما سیستم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شده بود با بیان این که اقدامات خوبی جهت مدیریت تروما در استان گیلان به انجام رسیده است، اظهار کرد: مدیریت عوامل انسانی، بهبود جاده و شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح نقاط شناسایی شده و مقوله صنعت خودروسازی در خصوص در نظر گرفتن ایمنی خودروهای مصرفی به عنوان سه مولفه در مدیریت حادثه مد نظر پلیس است.

مهرگان ادامه داد: ۵۰ درصد تصادفات در حال حاضر در جاده های فرعی و روستایی به وقوع می پیوند که در این راستا، آموزش های لازم می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به این که سیستم تروما باید توانایی توان افزایی تمام سازمان ها و تیم های درگیر را داشته باشد، ایجاد فضای مناسب برای انتقال بیماران به مراکز درمانی توسط آمبولانس را لازم دانست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان افزود: تک مرکز بودن بیمارستان تروما در گیلان و پذیرش بیماران و مصدومین استان های مجاور، حجم فرایندها را چند برابر کرده است در این زمینه ایجاد قطب های درمانی تروما در شرق و غرب گیلان می تواند بسیار کمک کننده باشد .

مهرگان در پایان مصرف مواد روان گردان را یکی از دلایل عمده بروز تصادف عنوان کرد و گفت: پلیس با تمام قوا برای اجرای طرح تروما سیستم همت خواهد کرد و در این خصوص توجه به مدیریت یکپارچه نیز امری لازم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف مواد روان گردان از دلایل عمده بروز تصادف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..