تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری کمک های مردمی به مدافعان حرم در شهرستان آزادشهر

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012869

با توجه به فصل زمستان و سرمای هوا در سوریه٬ فعالان قرارگاه زینبی در شهرستان آزادشهر به جمع آوری کمکهای مردمی از قبیل دستکش٬ کلاه٬ لباس زیر گرم و ... برای مدافعان حرم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، با توجه به فصل زمستان و سرمای هوا در سوریه قرارگاه زینبی در شهرستان آزادشهر به جمع آوری کمکهای مردمی از قبیل دستکش٬ کلاه٬ لباس زیر گرم و ... برای مدافعان حرم پرداختند.

مسئول این قرارگاه از همشهریان عزیز درخواست کرد که کمکها و هدایای خود را هر چه سریعتر به دست آنها برسانند تا برادران رزمنده ما در جنگ علیه دشمن تکفیری و استعمار استعمارگران در سختی و مشقت دو چندان قرار نگیرند.

همشهریان عزیز می توانند کمکهای خود را در دور میدان مرکزی٬ جلوی بانک ملی به این عزیزان تحویل دهند. در صورت نبودن این عزیزان هدایای خود را به ناحیه سپاه آزادشهر تحویل دهید.

SDC12037

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری کمک های مردمی به مدافعان حرم در شهرستان آزادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..