تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طومار مانه و سملقانی ها در واکنش به اظهارات نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس+تصویر

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012720

مردم شهرستان مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مردم بجنورد،گرمه و جاجرم، راز و جرگلان طوماری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی قربانی، نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان هفته گذشته در مراسم هفتم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در یکی از روستاهای بخش مانه، سخنانی را مطرح کرده بود که این سخنان بازتاب‌های بسیاری در میان مردم استان به ویژه مردم مانه و سملقان داشت و در نهایت نیز مردم این شهرستان خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی طوماری امضا کرده و به مجلس ارسال کردند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه پیش قلعه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با تایید امضای طوماری در حاشیه نماز جمعه گفت:صحبت های آقای قربانی در جلسه هفتم آیت الله هاشمی سبب اعتراض عده ای نسبت به آن می شود و نماینده نیز نسبت به معترضان بی احترامی می کند.
حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه این رفتار از یک نماینده مجلس که جایگاه حقوقی و کشوری دارد زیبنده نیست، اظهار کرد: جناحی و سیاسی کردن مجالسی که به مناسبت ارتحال و ترحیم برگزار می شود، درست نیست.
متن کامل این طومار به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
محضر مبارک:
 ●آیت الله یعقوبی زید عزه نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی
●جناب آقای دکتر علی لاریجانی زید عزه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
●شورای محترم نگهبان قانون اساسی
●شورای تأمین استان خراسان شمالی
●شورای تأمین شهرستان مانه و سملقان
سلام علیکم؛
قال الله تبارک و تعالی « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ‏ اللَّهِ‏ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» سوره آل عمران/103
نظر به استناد آیه مبارکه فوق بر ضرورت اتحاد و اخوت و همدلی، متاسفانه اخیرا در یکی از روستاهای بخش مانه که مجلسی به مناسبت هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) برگزار شده بود، سخنانی از سوی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر قربانی مطرح گردید که نه تنها زیبنده موقعیت نمایندگی ایشان نبود بلکه بوی اختلاف نیز از آن استشمام می شد.
ایشان در نطق خود به برخی از مسئولین سابق نظام حمله ور شده و غیرمستقیم درایت مقام معظم رهبری دامت برکاته را زیر سوال بردند. به نظر می رسد بیان چنین سخنانی که ارتباطی با مجلس ارتحال ندارد، بیشتر عقده گشایی جناحی و بهره¬برداری سیاسی است، آقای قربانی در حالی در صدد تطهیر فائزه و مهدی هاشمی برآمد که برکسی پوشیده نیست که اینان با جسارت و صراحت در مقابل نظام مقدس اسلامی قد برافراشتند و هنوز شعارهای ساختارشکنانه ایشان در فتنه 88 از یادها نرفته است. اگرچه با شنیده شدن چنین سخنانی نظم جلسه به هم ریخت و صدای اعتراض بلند شد ولی از همه بدتر بی احترامی آقای قربانی به فرزند شهید بود که به سخنان ایشان معترض شد.
طرح چنین سخنانی دل خانواده¬های معزز شهدا و مردم مومن و متدین و انقلابی را به درد آورد. ما جوانان انقلابی بخش مانه ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تفرقه افکنانه و متینگ های انتخاباتی از مسئولین محترم و آحاد امت شهیدپرور تقاضا داریم با بصیرت کامل از این‌گونه حرکات جلوگیری نمایند.
لازم به یادآوری است که ما مردم و جوانان انقلابی با تأسی به مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته اعلام می‌داریم پیام مقام معظم رهبری و اشاره به سوابق و ابعاد مبارزه و فعالیت-های قبل و پس از انقلاب آیت الله هاشمی، نمونه روشنی از الگوی «مروت»، «اخلاق مداری» و «تقوای تام الهی» در رفتار امام خامنه ای است که علیرغم همه اختلاف نظرها از مرز «انصاف» خارج نمی شود.
اما روشن است که جریان فتنه و ضدانقلاب در تلاش است درگذشت ایشان را تبدیل به فرصتی برای حیات مجدد خود قرار دهد. برگزاری مراسم های پرحجم در نقاط مختلف کشور، سردادن شعارهای ساختارشکن، موج سواری برخی از سران فتنه، تطهیر برخی از مجرمین وابسته به ایشان، حمله به شورای نگهبان و قوه قضائیه و.. از مهم¬ترین برنامه های این طیف است.
لذا هرچند «جریان انقلابی» مشخصاً نسبت به مواضع و رفتارهای سال¬های اخیر آقای هاشمی انتقاد جدی داشت، اما این بدان معنا نیست که اجازه دهد برخی فتنه گران و افراد و جریان های داخل و خارج نظام تلاش کنند که درگذشت آقای هاشمی را ابزاری برای مطامع و موج¬سواری خود نمایند و او را متعلق به خود بدانند و در همین جا لازم است به سخنران همان جلسه یادآور شویم که اگر نمیدانند بدانند، همان‌طور که هاشمی برای نظام است، 9 دی نیز برای همه نظام، رهبری و همه آحاد ملت است و کسی در صدد مصادره آن نبوده و نخواهد بود.
جمعی از مردم و جوانان انقلابی بخش مانه

 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طومار مانه و سملقانی ها در واکنش به اظهارات نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..