تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیونی عکسش را با شاهزاده سعودی منتشر کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مستقل رای الیوم، تزیپی لیونی، وزیر خارجه سابق و نماینده کنست با انتشار عکسی از خود با ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی، رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان و سفیر سابق ریاض در واشنگتن و لندن نوشت: این عکس با شاهزاده ترکی الفیصل پس از مناقشات پیرامون منطقه و روند صلح با ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن و رئیس بانک سرمایه گذاری فلسطین گرفته شده است.

 

این نخستین بار نیست که الفیصل با مسئولان اسرائیلی دیدار می‌کند، وی با آموس یادلین، رئیس اسبق شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل و یعقوب عمیدور، مشاور سابق امنیت ملی نخست زویر اسرائیل و دوری گُلد، مدیر کل وزارت خارجه دیدار کرده بود.

 

شاهزاده الفیصل در یکی از کنفرنس‌های امنیتی در آلمان در جلسه‌ای در مقابل مردم لیونی را ستود و گفت: من درک می‌کنم که چرا برای اسرائیل مذاکره می‌کنی. لیونی نیز در پاسخ به این ستودن گفت: آرزو می‌کنم که ای کاش ممکن بود که با من در سِن می‌نشستی و در مورد این مساله صحبت می‌کردی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیونی عکسش را با شاهزاده سعودی منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..