تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقچی بین المللی در انتظار صدور کیفرخواست است

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان؛

دادستان عمومی انقلاب مرکزاستان از ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان به دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد با اشاره به آخرین وضعیت پرونده نصیر بامری قاچاقچی معروف بین‌المللی، اظهار کرد: پرونده این قاچاقچی بین‌المللی آماده صدور قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست است.

وی افزود: احتمالا تا یک ماه آینده کیفر خواست صادر خواهد شد و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به  ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان به دیوان عالی کشور، بیان کرد: پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب استان نیز به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پرونده کلاهبرداری عظیمی که در قالب ثبت نام  خودرو در کل استان صورت گرفته است از پرونده‌های مهم استان است.

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که متهم این پرونده در تهران و در چند استان دیکر کلاهبرداری داشته است، تصریح کرد: پیش از این دادسرای تهران به این پرونده رسیدگی کرده است ؛اما در اثناء رسیدگی و به جهت رسیدگی توامان آن را به این استان ارسال نموده که این موضوع اختلاف ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت:این پرونده برای  یک سری اعلام نظرها به دیوان عالی کشور ارجاع شده و اگر دیوان عالی کشور تشخیص را بر رسیدگی این استان بگذارد، و صلاحیت ما را تایید کند با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقچی بین المللی در انتظار صدور کیفرخواست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..