تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسری به نام سردرد

سلامت نیوز: حتما شما هم در دوستان و اطرافیان و یا در بین همکاران‌تان کسانی را می‌شناسید که هر از چند گاهی با سردردهای شدید مواجه می‌شوند.این سردردها از هر نوعی که باشند تاب و قرار افراد را می‌گیرند و زندگی را برایشان سخت می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، میگرن هم یکی از انواع شایع سردرد است.اما اینکه چه عواملی باعث بروز این سردردها می‌شوند، آیا تغذیه با بروز میگرن ارتباط دارد و چه غذاهایی باعث تشدید میگرن می‌شوند، گیاهان دارویی مناسب میگرن کدامند و آیا راه درمانی برای سردردها وجود دارد یا نه، موضوعی است که در این بسته به بررسی آن می‌پردازیم.

با رعایت این نکات می‌توان تا حدود زیادی سردرد و میگرن را کنترل کرد و دفعات و شدت بروز آن را کاهش داد.

آلودگی هوا و سردرد: در این مقاله با مطالبی مانند سردرد در زمان آلودگی هوا و ارتباط سردرد با چاقی آشنا می‌شوید.

ارتباط بیماری های قلبی و میگرن: میگرن یك اسپاسم در عروق است و ممکن است مشکلاتی را هم در قلب و عروق ایجاد کند. این مقاله را بخوانید.

چه غذاهایی «میگرن» را تشدید می‌کند؟: در این مقاله با انواع میگرن و غذاها و عوامل تشدید کننده آنها آشنا می‌شوید.

تغذيه و سردرد: این مطلب به بررسی ارتباط حساسیت و آلرژی به شیر با بعضی از سردردها و میگرن می‌پردازد.

گياهان دارويی و سردرد: برای آشنایی با گیاهان دارویی مفید برای میگرن و سردرد و طرز استفاده آنها،‌ این مطلب را بخوانید.
سردرد خود را به طب سوزنی بسپاريم: در این مقاله،‌ از انواع سردرد و مكانیزم اثر طب سوزنی در سردرد آگاه می‌شوید.

نقش تغذیه در پیشگیری، کنترل و درمان میگرن: این مطلب به توضیح عوامل تاثیر گذار در سردردهای میگرنی، نقش تغذیه در میگرن، مواد غذایی تشدید کننده‌‌ی حملات میگرنی و توصیه‌هایی برای کاهش حملات میگرنی می‌پردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسری به نام سردرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..