تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند جدید تلویزیون آلمان درمورد دوپینگ ورزشکاران روسیه

به گزارش خبرگزاری خصوصی ایندو آسیا هند، قرار است این مستند روز یکشنبه منتشر شود. هاجو سپلت روزنامه نگار آلمانی که به خاطر گزارش هایش در مورد دوپینگ ورزشکاران روس شهرت یافته است، این خبر را اعلام کرد.
براساس گزارش های منتشر شده، محوریت این مستند جدید تلویزیون آلمان، یک دوومیدانی کار روس به نام آندره دیمیتریف است.
ورزش روسیه به اتهام دوپینگ گسترده در سال گذشته محرومیت های زیادی دریافت کرد و بسیاری از ورزشکاران این کشور از حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو محروم شدند.
ماجرای دوپینگ ورزشکاران روسی از مستند تلویزیون آلمان آغاز شد که از تخلف سازمان یافته در ورزش این کشور پرده برداشت. پس از آن سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) تحقیقاتی را در این باره انجام داد و روسیه را به دوپینگ دولتی و گسترده در ورزش این کشور متهم کرد.
ورزشی**1584** 1701
مترجم-مولوی* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند جدید تلویزیون آلمان درمورد دوپینگ ورزشکاران روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..