تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی: هدف تیم والیبال نشسته روانکاران کسب تجربه و تقویت توان بازیکنان جوان است

فرشید عاشوری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان جوان تیم از توان بالای تکنیکی برخوردارند و با تقویت توان و رفع نقاط ضعف خود، جای ثابتی در تیم ملی پیدا خواهند کرد.
وی بیان کرد: هم اینک گلستان یک ملی پوش در والیبال نشسته مردان کشور دارد، اما اگر به تلاش برای تقویت توان فنی بازیکنان جوان ادامه دهیم، بر تعداد این ملی پوشان در رده های سنی گوناگون افزوده خواهد شد.
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکاران گلستان همچنین افزود: در شرایطی که برخی تیم ها در نیم فصل اقدام به جذب بازیکن جدید برای تقویت نقاط ضعف کردند، تیم روانکاران به دلیل کمبود بودجه برنامه ای برای اضافه کردن بازیکن نداشت و رقابت ها را با ترکیب ابتدای فصل ادامه می دهد.
عاشوری تاکید کرد که در شرایط کنونی، اولویت تیم تقویت توان فنی با استفاده از بازیکنان جوان بومی است که امیدواریم نتیجه آن در انتهای رقابت ها افزایش تعداد ملی پوشان استان در تیم ملی باشد.
وی بیان کرد: در پایان مسابقات نیم فصل در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته ایم و با توجه به فاصله بودجه ای و امکاناتی با تیم های بالای جدول، از کسب این جایگاه راضی بوده و تلاش می کنیم مسابقات را با همین عنوان به پایان برسانیم.
عاشوری به دیدار روز گذشته تیمش مقابل نماینده هیات جانبازان فارس اشاره کرد و گفت: نتیجه این بازی که مسابقه معوقه از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بود به دلیل حاضر نشدن تیم مهمان ، 3 بر صفر به سود تیم روانکاران اعلام شد.
وی ادامه داد: هنوز برنامه های دور برگشت لیگ برتر اعلام نشده است ،اما پس از چند روز استراحت تمرینات منظم خود برای کسب نتایج مطلوب و کسب پیروزی های متوالی در نیم فصل دوم را آغاز خواهیم کرد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی: هدف تیم والیبال نشسته روانکاران کسب تجربه و تقویت توان بازیکنان جوان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..