تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام فوتبال ایران به سانحه‌دیدگان پلاسکو

آندرانیک تیموریان ستاره فوتبال ایران درگذشت آتش نشانان فداکار را به خانواده آنها و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش شمانیوز:در پیامی که آندرانیک تیموریان آن را منتشر کرده، آمده است: سانحه دلخراش آتش سوزی در ساختمان پلاسکو مردم ایران را عزادار کرده است. من هم به نوبه خودم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال، تیم ملی و استقلال به خانواده آتش نشانان فداکار، همکارانشان و البته مردم ایران تسلیت می گویم. امیدوارم از جان گذشتگی این عزیزان همواره پیش چشم ما و الهام بخش فعالیت‌های ما باشد.
تیموریان در ادامه این پیام تاکید می‌کند: خانواده بزرگ فوتبال همیشه در کنار بازماندگان حادثه تلخ پلاسکو حضور خواهند داشت. من مطمئن هستم جامعه فوتبال به مسوولیت های اجتماعی خود واقف است و ما با برنامه ریزی مسوولان و کمک تشکل‌های هواداری حاضر به انجام هرکمکی برای کمک به حادثه دیدگان هستیم.
بازیکن تازه وارد استقلال ضمن تسلیت مجدد به بازماندگان در پایان این پیام گفت: امیدوارم مسئولان و مدیران با سرمشق قراردادن این اتفاق تلخ، پیشگیری‌های لازم را برای جلوگیری از رخدادهایی مثل این سانحه انجام بدهند.

منبع:ورزش 3




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام فوتبال ایران به سانحه‌دیدگان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..