تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید شأن و شخصیت والیبال ایران حفظ شود

پیشکسوت والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال باید گزینه‌ای را انتخاب کند که شأن و شخصیت والیبال ایران حفظ شود.

به گزارش شمانیوز: بهنام محمودی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به این که استویچف فردا (یکشنبه) به ایران خواهد آمد تا با شرایط سخت‌افزاری و همچنین والیبالیست‌های کشورمان آشنا شود، به احتمال زیاد سرمربی تیم ملی خواهد شد.
وی افزود: آن چیزی که مهم است فدراسیون والیبال باید گزینه‌ای را انتخاب کند که شأن و شخصیت والیبال ایران حفظ شود. به نظر من استویچف گزینه خوبی است و می‌تواند برای تیم ملی والیبال کشورمان مثمر ثمر باشد.
پیشکسوت والیبال ایران در خصوص این که گفته می‌شود فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی، زمان زیادی صرف کرده، تصریح کرد: به نظر من صرف کردن این زمان توسط فدراسیون والیبال، ایرادی نداشت چون قرار بر این است که بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود. آنچه مهم است انتخاب سرمربی تیم ملی پیش از آغاز مرحله پلی‌آف لیگ است.
محمودی در پایان با اشاره به این که باید مقابل تیم‌های لیگ برتری که به تعهدات خود پایبند نیستند، ایستاد، خاطرنشان کرد: حضور این تیم‌ها باعث ضربه خوردن والیبال ایران می‌شود چون تعهدات آنها، آسیب‌هایی را به بازیکنان و مربیان وارد می‌کند و در نتیجه والیبال ایران متضرر خواهد شد.

منبع:میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید شأن و شخصیت والیبال ایران حفظ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..