تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت امام جمعه اصفهان به بازماندگان حادثه پلاسکو

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پی آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان، با پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پی آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان، با پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در این پیام که در پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهانمنتشر شده آمده است : حادثه تلخ آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکوی تهران، موجب اندوه و تأسف همه مردم و اینجانب گردید؛ بی‌شک در این میان غم عزیزان حادثه دیده و خانواده های نگران و چشم انتظار آتش‌نشانان فداکار و محبوسان احتمالی در زیر آوار، داغ این حادثه دردناک را افزون می کند.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده‌، جامعه آتش‌نشانان و ابراز همدردی با تمام کسانی که در این حادثه به نحوی آسیب دیده‌اند، برای دست اندرکاران پیگیری این واقعه در شهرداری و آتش‌نشانی تهران، نیروهای امدادرسان و اورژانس و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی قدردانی و از خداوند متعال توفیق و موفقیت آنان را مسئلت دارم و انشاءالله همانطورکه در صحنه کمک رسانی حاضر و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند‌، به ماموریت خطیر خود ادامه داده و همچنان از این مجاهدت دریغ نورزند و بدانند در نزد پروردگار مأجور بوده و مجاهدت‌هایشان در کمک به خلق نزد خالق هستی، محفوظ خواهد بود .

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت امام جمعه اصفهان به بازماندگان حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..