تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد راکیتیچ تمدید می شود!

باشگاه بارسلونا در اندیشه تمدید قرارداد ایوان راکیتیچ ستاره کروات آبی و اناری پوشان است.

قرارداد راکیتیچ تمدید می شود!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوان راکیتیچ هافبک تیم فوتبال بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد خود با کاتالانی ها قرار دارد و چنانچه وی قرارداد خود را تمدید کند، تا پایان ماه ژوئن سال 2022 در جمع آبی و اناری پوشان حضور خواهد داشت.

تمدید قرارداد ایوان راکیتیچ که چندین هفته مورد نظر سران باشگاه بارسلونا بوده است، تنها در صورتی به حقیقت می پیوندد که خواسته های بازیکن کروات برآورده شود.

همچنین باشگاه منچسترسیتی مشتری سرسخت ایوان راکیتیچ است و ستاره کروات به علت حضور در تیم اسپانیایی پیشنهاد این باشگاه انگلیسی را نپذیرفته است.

شایان ذکر است که قرارداد کنونی ایوان راکیتیچ تا پایان ماه ژوئن سال 2019 دارای اعتبار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد راکیتیچ تمدید می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..