تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن ازدواج 110 زوج دانشجوی در دانشگاه علم و صنعت

مسئول ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت گفت: جشن ازدواج 110 زوج دانشجوی این دانشگاه با همت دفتر نهاد رهبری برگزار و زوج های جوان در بارگاه رضوی زندگی مشترک خود را شروع می کنند.

امیر عقدی مقدم مسئول ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مراسم جشن ازدواج دانشجویی اظهار داشت: دفتر نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت در جهت ایجاد انگیزه در بین دختران و پسران دانشجو برای انجام سنت حسنه پیامبر اقدام به برگزاری جشن ازدواج دانشجویی برای 110 زوج کرده است.

وی بیان کرد: این جشن با حضور مسئولان دانشگاه و گروه های هنری با همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت بر گزار می شود و قرار است از طرف نهاد هدایایی به زوج های جوان دانشجو اهدا شود و این مراسم در روز پنج شنبه 7 بهمن ماه انجام می شود.

عقدی مقدم عنوان کرد: همه 110 زوج جوانی که در این مراسم ثبت نام کرده اند از طرف نهاد رهبری از تاریخ 19 لغایت 22 بهمن به مشهد مقدس اعزام می شوند تا زندگی مشترک خود را در بارگاه نورانی امام رضا (ع) شروع کنند.

وی تاکید کرد: جشن ازدواج دانشجویی امسال بعد از 5 سال با هدف ایجاد انگیزه بیشتردر بین جوانان دانشجو در این دانشگاه با همت دفتر نهاد برگزار می شود و گروه های هنری مختلفی نیز دراجرای این جشن دانشگاه را یاری می کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن ازدواج 110 زوج دانشجوی در دانشگاه علم و صنعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..